Gå til innhold

Totenprodukter 2013


Anbefalte innlegg

:) Dere lager alltid morsomme klipp, synes jeg, Lars og Roy Ole  <<l

Doktor'n er også med (Kim - har du fått kjøpt deg ny caps etter at den siste ble kastet på bålet??  ;D ;D  )

Dr Lege (Kim) måtte desverre ta den tunge veien til sin lokale Flyshop for å investere i ny caps, André  ;D

Han prøvde lenge å montere sammen igjen de forkullede restene av sin høyt elskede Simms-cap, men det var og ble et sørgelig syn.

Det slår meg forøvrig i siste klipp, der RoyO omsider får en fisk, hvor flott blekkdammen med omgivelser gjør seg på film  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Dere lager alltid morsomme klipp, synes jeg, Lars og Roy Ole  <<l

Doktor'n er også med (Kim - har du fått kjøpt deg ny caps etter at den siste ble kastet på bålet??  ;D ;D  )

Dr Lege (Kim) måtte desverre ta den tunge veien til sin lokale Flyshop for å investere i ny caps, André  ;D

Han prøvde lenge å montere sammen igjen de forkullede restene av sin høyt elskede Simms-cap, men det var og ble et sørgelig syn.

Det slår meg forøvrig i siste klipp, der RoyO omsider får en fisk, hvor flott blekkdammen med omgivelser gjør seg på film  ;D

Blekkdammen er alltid fin, Lars  :D Men det fineste må vel være regnet med kommentarer fra Kim i det capsen hans ble kastet på bålet  ;D For en kveld, og for en fin gjeng  ;D Det skulle ha vært slike trivelige kvelder en gang i uka hele sesongen minst  <<l:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blekkdammen er faktisk nokså idyllisk, men det krever at man lukker ute alt annet enn selve elva  ;D

Ja, disse kveldene nedpå der på åpningsdagen har vært artige, med masse trivelige folk.

I år må vi antakelig flytte oss opp til en av gapahukene oppstrøms, men det blir like bra  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokkert over smaken her inne... Fluefiske har ingen fremtid. Nobel aktivitet er i ferd med å bli ødelagt av Ola Potitt. Bønder!

;D ;D ;D

Ola Potitt var faktisk mannen som introduserte fluefiske til detta potittlandet Jørn, og det gjorde han med nisselua tredd godt nedover øra ! Du beveger deg farlig nær blasfemi her, og slikt tar vi ikke lett på . . . Ihvertfall ikke her på potittlandet, hvor vi fortsatt vet å verdsette kvalitet !

Du holder deg godt Lars, 70-80 med erfaring er ikke til å kimse av. Bøyer meg i støvet ;D

Fy f... dere gutta gir mye glede i kalde sure vinternetter  <<l

Ps. kan du holde en kastedemo i begravelsen min  ;D

Joda Robban, jeg liker jo ikke å skryte, men erfaring er mellomnavnet mitt, og det jeg ikke kan om fluefiske er ikke verdt å vite.

I disse filmene tar jeg først og fremst rollen som damemagnet, da Roy Ole mente vi måtte tekkes kvinnfolka, også . . . Der kommer jo jeg naturlig inn, og det er ikke måte på frekke forespørsler jeg har fått fra det motsatte kjønn etter å ha bydd på meg selv i disse snuttene.

Skal det imidlertid bli kastedemo med meg i din begravelse så må det evt bli på film, for med den beinharde livsstilen jeg kjører er det aldri langt til penalet. Men om jeg mot alle odds holder det gående lenger enn deg så har vi en avtale  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt å så gjennom disse snuttene på nytt for å forklare Ingunn hvem du var  ;D.

Hu kjenner deg jo forumsmessig og musikk, men reaksjonene og vibrasjonene i kroppen hennes har jeg sjelden sett og/eller følt etter at hun fikk sett deg Live Lars. <<l 

Jeg har lenge etterstrebet en 18 år utgave av Ingunn, det trur jeg jeg får i kveld.

Setter stor pris på den effekten du har på kvinner. Trur jeg kjører en reprise i morra  ;) ;) ;)

Dette blir en spennende kveld. Takk Lars  <<l

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt å så gjennom disse snuttene på nytt for å forklare Ingunn hvem du var  ;D.

Hu kjenner deg jo forumsmessig og musikk, men reaksjonene og vibrasjonene i kroppen hennes har jeg sjelden sett og/eller følt etter at hun fikk sett deg Live Lars. <<l 

Jeg har lenge etterstrebet en 18 år utgave av Ingunn, det trur jeg jeg får i kveld.

Setter stor pris på den effekten du har på kvinner. Trur jeg kjører en reprise i morra  ;) ;) ;)

Dette blir en spennende kveld. Takk Lars  <<l

Ingen årsak, Robban  <<l

Jeg liker å tenke at det er jeg som har forårsaket denne enorme interessen for fluefiske blant jenter, selv om det til tider kan bli vel mye dott i bakslengen  8)

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I disse filmene tar jeg først og fremst rollen som damemagnet, da Roy Ole mente vi måtte tekkes kvinnfolka, også . . .

Ja det stemmer det at Lars stort er innhentet i prosjektet for å lire av seg kunnskap lagret over utrolig mange år - samt å tekkes det motsatte kjønn...

Forøverig har Lars den beste sjekkekommentaren EVER:

.....ja - je å syns at åbbår ær den bæste matfisken  

;D ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen Lars, nå fikk jeg Terje Tysland på hjernen  ;D ;D ;D

Savner for øvrig litt trekkspellmusikk på disse filmene deres. Skrekkspill er enkelt, er omtrent som å prøve å få lyd ut av en gigantisk rubixkube. ;) Det bør være grei skuring for Lars.  ;D ;D ;D

Jeg er helt rå på torader Marius, og går straks i studio for å spille inn ei instrumental black metal skive, utelukkende med torader og kastanjetter  <<l

Har veldig trua på prosjektet, og håper skiva selger såpass godt at jeg kan unne meg et par måneder på NZ til vinteren igjen  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For no' dritt!

Dritt kan du selv være, Ola Pottit Nisselue !  pppunch

Bare scenen med halvliten ørret v/s Diamondback er verdt en 6'er på terningen, og da har jeg ikke engang tatt med vak-scenene  :D

Dessuten har den allerede fått 3 "likes" på facebook, bare en halvtime etter jeg la den ut  <<l

Her stinker det jantelov og bondetamp lang vei  >:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler så ramler av stolen,Ola Pottit Nisselue.....

Er det det nye brukernavnet til JB? ;D

Jeg trur`n er litt missunelig je Lars? ;D

Tom.

JB har ikke fått fisk på flue siden 2009 sesongen, og det var på oter.

Jeg har til og med gitt han tilbud om å være med en tur, slik at han kan lære litt, men neida . . . Er det ikke jord som skal pløyes så er det pottiter som skal tas opp  :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...