Gå til innhold

Totenprodukter 2013


Anbefalte innlegg

Som dere allerede skjønner av tittelen på tråden - så er dette en tråd man ikke kan forvente veldig mye av - hvertfall ikke læring. Vi vil også sterkt frembringe at denne tråden kan få et snev av OT innlegg når det nærmer seg helg, og forøverig gjennom hele helgen - for så å ligge død resten av uken  ;D ;D ;D

Men til de av dere som "gidder" å bruke tid på denne tråden - hjertelig velkommen til Totenprodukter 2013. Enjoy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Planen var å koke suppe på fjorårets våte slovenia-tur til folk her ble så lei at de meldte seg ut av forumet i fortvilelse, men siden mange fortsatt er her, og det virkelig begynner å røyne på med både film og fotomateriale fra turen, så innser vi at vi kanskje må se dette slaget tapt . . . Her er ihvertfall de siste krampetrekningene, Del 3 av elendigheta  ;) :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en bra snutt dette, og for mitt vedkommende også et trivelig gjensyn med en herlig gjeng. Gode minner!  <<l

Ps! Jeg tilhører for øvrig den promillen som kom ut av eggkjøret før det gikk for langt. Kun den første på egg, for å få ned skuldrene.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Erik Eikre

Så sesongen er fra 11.mai kl.08.00 til og med 9. september kl. 24.00? Og hva er en streamer? Kan den forveksles med en våtflue?

Jeg spør ikke fordi jeg ikke liker reglene, tvert imot, men fordi det gir rom for tolkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sesongen er fra 11.mai kl.08.00 til og med 9. september kl. 24.00? Og hva er en streamer? Kan den forveksles med en våtflue?

Jeg spør ikke fordi jeg ikke liker reglene, tvert imot, men fordi det gir rom for tolkninger.

Hei, Erik  :) En god regel er:

Om du er i tvil, ikke gjør det  :) Klart at vi kunne ha bundet lange blafrende fiskelignende fluer på #10 krok, men da hadde det vært streamer, selv om det er lov med krok 10, så det er ikke værre enn å bruke sunn fornuft  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sesongen er fra 11.mai kl.08.00 til og med 9. september kl. 24.00? Og hva er en streamer? Kan den forveksles med en våtflue?

Jeg spør ikke fordi jeg ikke liker reglene, tvert imot, men fordi det gir rom for tolkninger.

Sesongen er fra 10.mai kl 08.00 til 10.sept kl 24.00  :)

Ei god gammal våtflue på en 12'er krok er nok tillatt, men det er vel knapt noen som benytter disse fluene nå til dags, uansett . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

"En god regel er:" lett å forstå og levner ingen tvil. Men det blir vel neppe noe stort problem. Selv tøyer jeg ikke regler og gir meg selv god margin for å unngå disputter. Dessverre er det alltid noen som ikke tenker slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Det står mellom ser du Lars. Litt dumt å ta sjansen på å fiske 10. september og så betyr det faktisk mellom og ikke fra og med / til og med.

Jada, veit jeg er vrang. :-*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står mellom ser du Lars. Litt dumt å ta sjansen på å fiske 10. september og så betyr det faktisk mellom og ikke fra og med / til og med.

Jada, veit jeg er vrang. :-*

He-he . . . Har ikke lagt merke til dette selv  ;)

Antakelig Roy Ole som har formulert dette, og da blir det gjerne litt rart  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står mellom ser du Lars. Litt dumt å ta sjansen på å fiske 10. september og så betyr det faktisk mellom og ikke fra og med / til og med.

Jada, veit jeg er vrang. :-*

He-he . . . Har ikke lagt merke til dette selv  ;)

Antakelig Roy Ole som har formulert dette, og da blir det gjerne litt rart  ;D

T*O*S*K

oppdatert nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...