Gå til innhold

Totenprodukter 2013


Anbefalte innlegg

Dette er vel noe av det absolutt dårligste som noen gang er laget. Får et lite pluss for klare bilder og kreative vignetter, og dermed ruller terningen sakte i sirupen og viser tallet 1, en svak ener må det  tillegges.  ;D

Den er da oppe å lukter på to'ern, Jørn ?

Jo, jeg syntes da det  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel noe av det absolutt dårligste som noen gang er laget. Får et lite pluss for klare bilder og kreative vignetter, og dermed ruller terningen sakte i sirupen og viser tallet 1, en svak ener må det  tillegges.  ;D

Den er da oppe å lukter på to'ern, Jørn ?

Jo, jeg syntes da det  ;D

;D Du må ikke bry deg om intellektuelle fra by'n, Lars  ;D

De skulle bare visst hvordan det var for deg, å få ut frustrasjon, eder og oppbygget galle foran kamera. Ikke lett antagelig. Snører og alt  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel noe av det absolutt dårligste som noen gang er laget. Får et lite pluss for klare bilder og kreative vignetter, og dermed ruller terningen sakte i sirupen og viser tallet 1, en svak ener må det  tillegges.  ;D

Hyggelig at dere "sørpå" også liker dette fjaset - som rent teknisk er noe av det bedre indre toten har å by på. Skal heller ikke forundre meg om det lar seg gjøre å senke nivået enda litt, bare for å få det på linje…. ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel noe av det absolutt dårligste som noen gang er laget. Får et lite pluss for klare bilder og kreative vignetter, og dermed ruller terningen sakte i sirupen og viser tallet 1, en svak ener må det  tillegges.  ;D

Den er da oppe å lukter på to'ern, Jørn ?

Jo, jeg syntes da det  ;D

;D Du må ikke bry deg om intellektuelle fra by'n, Lars  ;D

De skulle bare visst hvordan det var for deg, å få ut frustrasjon, eder og oppbygget galle foran kamera. Ikke lett antagelig. Snører og alt  ;D

Er litt usikker på han JB, faktisk . . . Tror ikke han har rent mel i posen  >:(

Synd du ikke var der André, for der kunne jeg trengt ei god skulder å gråte på  ;D ;D ;D

Den er da oppe å lukter på to'ern, Jørn ?

Er det mulig å få en update her ??? ??? ??? Hva er det dere egentlig snakker om ???;D ;D ;D

Spør han intellektuelle fra by'n, Jan . . . Eller var det Egil ? Veitafaen jeg  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig ræva film, Lars. Tror det er den dårligste snutten jeg noen gang har sett, uansett sjanger og da inkludert mye  grums man finner på nettet.  ;D

Ja, denne kommer faktisk høyt opp på lista over det mest bedritne jeg har sett også, og jeg har sett endel fluefiskefilm.

Men det er stort sett filmet fra begna, og det skal godt gjøres å få til noe heftig derfra  ;D

Aktørene er proffe til fingerspissene, så det er ikke der problemet ligger  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig ræva film, Lars. Tror det er den dårligste snutten jeg noen gang har sett, uansett sjanger og da inkludert mye  grums man finner på nettet.  ;D

Ja, denne kommer faktisk høyt opp på lista over det mest bedritne jeg har sett også, og jeg har sett endel fluefiskefilm.

Men det er stort sett filmet fra begna, og det skal godt gjøres å få til noe heftig derfra  ;D

Aktørene er proffe til fingerspissene, så det er ikke der problemet ligger  8)

Nei her må vi tenke positivt gutta - TENK på dette !!! - etter å ha brukt opptil flere minutter av livet til å se på denne dritten - så vil alt, og da mener jeg alt som har fått lov til å bli trykt på plate (dvd, blueray) tone seg til å være det ultimate innen fiske. Vi bidrar til å heve alt annet til nye høyder  ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig ræva film, Lars. Tror det er den dårligste snutten jeg noen gang har sett, uansett sjanger og da inkludert mye  grums man finner på nettet.  ;D

Ja, denne kommer faktisk høyt opp på lista over det mest bedritne jeg har sett også, og jeg har sett endel fluefiskefilm.

Men det er stort sett filmet fra begna, og det skal godt gjøres å få til noe heftig derfra  ;D

Aktørene er proffe til fingerspissene, så det er ikke der problemet ligger  8)

Nei her må vi tenke positivt gutta - TENK på dette !!! - etter å ha brukt opptil flere minutter av livet til å se på denne dritten - så vil alt, og da mener jeg alt som har fått lov til å bli trykt på plate (dvd, blueray) tone seg til å være det ultimate innen fiske. Vi bidrar til å heve alt annet til nye høyder   ;D ;D

Sant nok RoyO, og slikt skal man ikke kimse av  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toten har jaggu bredde på høyt internasjonalt nivå. Fluefiskere som enten binder fluer, kun med mangel på puls, som det som skiller de fra originalene, eller de som kaster tvers over Mjøsa,....på langs :)

Totninga, har satt helt nye kastestiler på kartet, på godt og vondt, enten det er "snake roll" eller "avventende snake roll" ;) Helt nye metoder for kjøring av fisk, lanseres i takt med pulsen av en hara, som går tredje timen i los foran en langbeint støver..

Og ikke nok med det.....

De har levert og leverer noe av Verdens  beste og mest høyteknologiske ammunisjon.

og får å toppa heila driden, har de for faan også en av de beste gitaristene som noen gang har nappet i en streng. Bare for ikke å lage klabb rundt dette med å "nappe i en streng", for jeg vil tippe DU Lars, ville klare å fått noe moro ut av dette, vil jeg få presisere, at jeg tenker på min navnbroder :)

Bare for å sittere noen velkjente ord fra ei rappegruppe fra mer sentrale strøk: " je har sløss mæ flere støkker,

je er en Toten gangster mother fucker <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å sittere noen velkjente ord fra ei rappegruppe fra mer sentrale strøk: " je har sløss mæ flere støkker,

je er en Toten gangster mother fucker <<l

Udødelig klassiker det der, og den lå vel stabilt på toppen av Billboard-lista i flere måneder  <<l

Tror musikkvideoen til låta var nominert til Oscar også, så det er ikke til å unngå at man er litt stolt totning.

Ingen tvil om at du har vært ute en vinterdag før Ronny, for det oser kunnskap av kunnskapen din  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for godorda, Lars. Føler sjøl, at jeg fort kan væra ei undervurdert pærle <<l

"skulle itte vøri dum je, veit`u" :)

;D ;D ;D En får vara som'n ær, når'n itte vart som'n sku !  <<l

Du sku itte tilfeldigvis vara utfløtte totning, Ronny ?  ;D

PS ! Ronni Le Tekrø ær slik artistnavn, og egentli heter'n Rolf Ågrim Tekrø, så je må skuffe deg mæ dætta navnebror-opplegget ditt  :-\ Men for ælt je veit så er Ronny artistnavnet ditt, å ?  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk igjen!!  Helt på høyde med alt annet på dette nivået, både fra inn og utland!! Dere har virkelig fått tak i folk som har mye å bidra med...   ;-)    ;-)    

Sendt

Det er noen gjesteroller som virkelig tar dette til nye høyder   ;D

Helt klart...  Det var vel ikke billig dette?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk igjen!!  Helt på høyde med alt annet på dette nivået, både fra inn og utland!! Dere har virkelig fått tak i folk som har mye å bidra med...   ;-)    ;-)    

Sendt

Det er noen gjesteroller som virkelig tar dette til nye høyder   ;D

Helt klart...  Det var vel ikke billig dette?!?

Med sjarm og list kommer man langt . . . Så også denne gangen  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes:

Fantastisk igjen!!  Helt på høyde med alt annet på dette nivået, både fra inn og utland!! Dere har virkelig fått tak i folk som har mye å bidra med...   ;-)    ;-)    

Sendt

Det er noen gjesteroller som virkelig tar dette til nye høyder   ;D

Helt klart...  Det var vel ikke billig dette?!?

Med sjarm og list kommer man langt . . . Så også denne gangen  :)

Ja, det og sjokoladeboller kan man helt klart komme langt med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...