Gå til innhold

Totenprodukter 2013


Anbefalte innlegg

Det står mellom ser du Lars. Litt dumt å ta sjansen på å fiske 10. september og så betyr det faktisk mellom og ikke fra og med / til og med.

Jada, veit jeg er vrang. :-*

Er en ordlyd som ble endret fra forrige rev. runde dette Erik. Ble hengende igjen gammel ordlyd på nettsiden men ikke på de nye fiskekortene. Oppdatert på nettsiden nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

...skal ikke klage på denne - kommer de fiskene jeg evt. tar resten av sesongen til å se slik ut.........

.....dæven, om jeg skal prøve å forklare - .....eller - bare se for deg at den "skrukkete" oliven fargede døgnflua bli presentert rett ovenfor der man mener at den skal, 1 meter drift - vannfilmen blir brutt av en gapende ørretkjeft (alt går nå i slowmotion), flua blir borte i en virvel - og automatisk heves stanga og snøret bare forsvinner.......

....er f¤¤¤¤ ikke rart man driver med dette her  ;D ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Ja-ja, her er det visst duket for storfisk-porr igjen . . . At disse tullingene ikke blir lei seg selv begriper ikke jeg, men liker man å se fluefiske fra øverste hylle så kan man jo sette av 5-6 minutter til å se på, om man har fint lite annet å gjøre, mener jeg  ;) :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med et sånt stjernelag, må det jo bli bra!!  Venter spent på fortsettelsen..

Sendt

Husker "Team Antonsen", eller om det var "Ut i vår hage", hvor Eia og Antonsen viser "Idrett på laaavt nivå" . . . Dette er fluefiske-varianten  :P

Og se ikke bort ifra at du plutselig dukker opp i en episode selv, Vidar . . . Ingen er trygge der Roy Ole ferdes med videokamera  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...