Gå til innhold

Muligens spennende nytt for fluefiskere også?


bjorni

Anbefalte innlegg

Synes nanogreiene er litt skummelt. Man faller i søla og blir ikke skitten, man får vin på jakka, men ingen flekker... Hva skjer da med kognitiviteten og de naturlige resonnementer? Det blir uorden, for det syntetiske bryter med det naturlige, og vi blir enda fjernere fra naturen enn vi allerede er. Ja, her kan man filosofere mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kanskje JB?

Husker jeg var skeptisk til Mikro bølge ovnen da den kom. Med årene har jeg akseptert denne innretningen, men har blitt mye mer skeptisk til grådighetskulturen som desverre synes å vokse seg større og større og som stadig blir mer brutal.

En god tørrflue impregnering sier jeg ja takk til. Tørre vadebukser synes jeg heller ikke er å forakte :)

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så jo unektelig rått ut.

Noe som slo meg etter å ha sett demonstrasjonsvideoen var at ingen av de preparerte overflatene ble eksponert for dritt/vann særlig lenge. Kan det være en svakhet? Slitestyrken til coatingen ble heller ikke demonstrert. De hadde vel skrytt av slike ting også om de kunne? Tror ikke rødvinsflekken til JB blir borte med det første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...