Gå til innhold

Da har vi starta!


Vebjørn'

Anbefalte innlegg

Ja, da er vi igang!

Nå ser jeg på værmeldinga at det er meldt plussgrader døgnet rundt her i østfold om en uke :) Da går alt veldig fort...

Har funnet årets første steinflueklekkinger, og fått årets første ørreter på tørt. Ikke bare en, men mange!

Snekret sammen en liten snutt her: 

Her er også noen bilder :)

[attachimg=1][attachimg=2][attachimg=3][attachimg=4]

Håper det var til litt inspirasjon!  :D

post-4210-13949895574188_thumb.jpg

post-4210-13949895574733_thumb.jpg

post-4210-13949895575243_thumb.jpg

post-4210-13949895577445_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare takke for slike gutter som dere Vebjørn, som gidder å bruke myyyye tid på å snekre sammen digg film og dele..virkelig- og Fluefiskesiden er ikke "markedsplass for annonsering"- Fluefiskesiden fortsetter å være inspirasjonssted nr1 <<l

Vær sikker på at "bloggerne" også får insprasjon nok en gang :)

Synest det var artig å høre din "tmags" imitasjon på forteller stemmen- ble jo nesten som i "ørretjakt" filmen..he-he.

Og utrolig fin stang det fiskes med her <<l (men få deg ny snelle..kremt-kremt ..blander gull med bronse her :))

Stilig, fint og virkelig godt stykke fiskesnutt!

Og igjen takker for at dere deler

Man kan jo se fra antall "treff" på bildene at dere har begeistret flere enn de som uttrykker det..."de som tier, samtykker"- får vi tro :)

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre over her, dette var morsomt å se, fikk meg faktisk til å sette meg ned for å binde ett par av steinflua de for så å ut i elva her hjemme å prøve utover dagen.

Tusen takk for inspirasjonen!  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare takke for slike gutter som dere Vebjørn, som gidder å bruke myyyye tid på å snekre sammen digg film og dele..virkelig- og Fluefiskesiden er ikke "markedsplass for annonsering"- Fluefiskesiden fortsetter å være inspirasjonssted nr1 <<l

Vær sikker på at "bloggerne" også får insprasjon nok en gang :)

Synest det var artig å høre din "tmags" imitasjon på forteller stemmen- ble jo nesten som i "ørretjakt" filmen..he-he.

Og utrolig fin stang det fiskes med her <<l (men få deg ny snelle..kremt-kremt ..blander gull med bronse her :))

Stilig, fint og virkelig godt stykke fiskesnutt!

Og igjen takker for at dere deler

Man kan jo se fra antall "treff" på bildene at dere har begeistret flere enn de som uttrykker det..."de som tier, samtykker"- får vi tro :)

Stig

Hyggelig at du likte det! :)

Deilig at det er mulig å starte så tidelig her på Østlandet også :)

Haha, hvis du spanderer ny snelle på meg så tar jeg gjerne imot  ;D

Er ikke lett å være 17 å henge med på det utstyr-skjøret som er her inne ;)

Har dessverre mer en nok med å betale fisketurene mine :/

Vebjørn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig Vebjørn ! :D

Sku'kke forundre meg om jeg har fisket i den (ene?) elva. ;)

Målt tempen ?

Nice! :) Her i gården er det stadig pilkeforhold så det varmer med snutt og fine bilder. <<l

Du bor ikke såååå langt unna. ;);D

(Husker du "Steinflua" mi ?Komponert for akkurat sånt fiske. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig Vebjørn ! :D

Sku'kke forundre meg om jeg har fisket i den (ene?) elva. ;)

Målt tempen ?

Nice! :) Her i gården er det stadig pilkeforhold så det varmer med snutt og fine bilder. <<l

Du bor ikke såååå langt unna. ;);D

(Husker du "Steinflua" mi ?Komponert for akkurat sånt fiske. ;) )

Det skal jeg love deg at du har! :) Er deg jeg har fått mye innspirasjon fra når det gjelder denne lille elva ;)

Vebjørn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig Vebjørn ! :D

Sku'kke forundre meg om jeg har fisket i den (ene?) elva. ;)

Målt tempen ?

Nice! :) Her i gården er det stadig pilkeforhold så det varmer med snutt og fine bilder. <<l

Du bor ikke såååå langt unna. ;);D

(Husker du "Steinflua" mi ?Komponert for akkurat sånt fiske. ;) )

Det skal jeg love deg at du har! :) Er deg jeg har fått mye innspirasjon fra når det gjelder denne lille elva ;)

Vebjørn!

Ta godt vare på den. ;) Den er et lite unikum i gjeddeland. :)

Kan du ikke invitere Kim(Waffer'n) en tur nedom ? ;) Det hadde han satt stor pris på,og han er kjempetrivelig. <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...