Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 259
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Oliver
Skrevet

Skal ikke se bort fra at jeg har lagt inn samme fisk to ganger. Ikke planlagt, men ser unektelig kulere ut med mange fisker :D

Skrevet

Kremt, nummer fem og åtte ser også ganske identiske ut ;) Men alle som en er de finere enn noe jeg har fått lankene på i år, så more power to ya! ;D<<l

Ja se der ja, så mye flotte fisker som Henning har fått, kan det fort gå litt surr med bildene  ;)

Skrevet

Takk for det :)

Og ja, Lars... godt fisket :) Spørs nok om jeg har plukka opp noen triks når jeg har sett deg fiske.... Må isåfall være alt inntil kjøring av fisken, for der har du ikke vært mye til mentor i år <<l <<l

Skrevet

Takk for det :)

Og ja, Lars... godt fisket :) Spørs nok om jeg har plukka opp noen triks når jeg har sett deg fiske.... Må isåfall være alt inntil kjøring av fisken, for der har du ikke vært mye til mentor i år <<l <<l

;D ;D ;D Gamle helter kan bli rustne vet du !

Men i år har jeg slitt så mye med kroker som retter seg ut, råttent fortomsmateriale og tvilsomme knuter (de blir gjerne det når han som knyter dem har flere lag med grå stær), at jeg har utforsket nye måter å kjøre fisk på. Ikke alle like elegante, jeg vedgår det  ;D

Skrevet

En 2 kilos som var veldig fotogen. :)

Den var pen Tom, er det danicafiske fra i sommer?

Jepp, fra danicafiske i sommer Ola. :)

Skrevet

Da er det på tide at jeg poster bilde av mitt livs hittil største brunørret :)

Fisken er tatt på tørt i en fantastisk vakker elv i Norge.

[attach=1]

Gratulasjoner tas i mot med et stort takk :)

post-3409-13949896410189_thumb.jpg

• Opprett ny...