Gå til innhold

KILOSFISKEN 2013 - BRUNØRRET


Anbefalte innlegg

  • Svar 259
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Takker så mye gutter <<l.

6 fisker på  over 2 : 2,6-2,5 (streamer) 2-2,2- 2,2- 2,5 på tørt, har aldri skjedd før i mitt fiskeliv, og vill aldri skje igjen, trur jeg. Da må guttungen bli 18 og flytte ut , kjerringa må finne seg en annen mann, eller daue , + at  jeg gir faen i å jobbe slik at jeg kan bli fiskeboms på heltid. Da , da kanskje det er muligheter for gjentakelse.

Men det skjer ikke <<l

Skrytete (for noen) er det fra min side , men la meg sole meg litt i glansen av en meget god sesong så langt, og beklager snikk snakk i en ellers meget fin tråd.

Grattis til alle andre åsså, å se bilder av andres fisker gir ihvertfall meg inspirasjon <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye gutter <<l.

6 fisker på  over 2 : 2,6-2,5 (streamer) 2-2,2- 2,2- 2,5 på tørt, har aldri skjedd før i mitt fiskeliv, og vill aldri skje igjen, trur jeg. Da må guttungen bli 18 og flytte ut , kjerringa må finne seg en annen mann, eller daue , + at  jeg gir faen i å jobbe slik at jeg kan bli fiskeboms på heltid. Da , da kanskje det er muligheter for gjentakelse.

Men det skjer ikke <<l

Skrytete (for noen) er det fra min side , men la meg sole meg litt i glansen av en meget god sesong så langt, og beklager snikk snakk i en ellers meget fin tråd.

Grattis til alle andre åsså, å se bilder av andres fisker gir ihvertfall meg inspirasjon <<l

Drøyt fiske, rett og slett rått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går rykte om fisket til Robban og Marius lang vei. Gratulerer med knallsesong, gutter!  <<l

Har da ikke vært helt borte vi heller, Jørn . . . Her om dagen kunne jeg fått flere fine fisker, da det visstnok svermet noen krabater som er veldig attraktive for storauren i et område jeg vet det vet det finnes stor fisk, men jeg befant meg i en helt annen landsdel  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går rykte om fisket til Robban og Marius lang vei. Gratulerer med knallsesong, gutter!  <<l

Har da ikke vært helt borte vi heller, Jørn . . . Her om dagen kunne jeg fått flere fine fisker, da det visstnok svermet noen krabater som er veldig attraktive for storauren i et område jeg vet det vet det finnes stor fisk, men jeg befant meg i en helt annen landsdel  :P

Nå skal ikke vi ødelegge tråden her, Lars, men jeg forsøker bare å oppmuntre de kara litt. Tror de kan bli gode, bare de får noen flere sesonger på baken.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går rykte om fisket til Robban og Marius lang vei. Gratulerer med knallsesong, gutter!  <<l

Har da ikke vært helt borte vi heller, Jørn . . . Her om dagen kunne jeg fått flere fine fisker, da det visstnok svermet noen krabater som er veldig attraktive for storauren i et område jeg vet det vet det finnes stor fisk, men jeg befant meg i en helt annen landsdel  :P

Nå skal ikke vi ødelegge tråden her, Lars, men jeg forsøker bare å oppmuntre de kara litt. Tror de kan bli gode, bare de får noen flere sesonger på baken.  ;D

Det hjelper ikke med å få flere sesonger på baken, dersom en ikke klarer (VIL) ta lærdom. Ser bare hvor dårlig jeg fortsatt er når jeg nå har begynt å trappe ned. Er jo dummere nå enn etter den første ørreten jeg fikk.

Magne Fjellstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig vakker fisk - navnebror av bror...  ;D Halvannen ca?

Meg?  ???

Aner ikke vekt. Vi hadde fiska til det ble mørkt den kvelden, flytta oss til et annet sted for å overnatte.

Mens vi sitter i mørket og koker middag/nattmat så kommer månen rundt fjellkammen og lyser opp hele området, utrolig stilig! Med månelyset i ryggen får jeg et lite vindu på vannflata å jakte på ørret som siger langs land og beiter vårfluer. Hører med til historien at jeg har fiska i 5 eller 6 år uten å ha et napp på dette vannet, fiskekompisene gidder nesten ikke være med opp her lenger. Men jeg har hatt troa på fin fisk her, og når det først løsna så løsna det skikkelig  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...