Gå til innhold

fluebokser med rom


dilla

Anbefalte innlegg

Beklager Dilla, men den er ikke i nærheten av orginalen :'( Har hatt den og har nå orginalen........

Hva er forskjellen, Andreas?

Jeg har også både original, og kopi. Jeg sliter oppriktig med å se noen forskjell. Det skal sies at det er en stund siden jeg kjøpte kopien og ikke fra denne selgeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min kopi har et lokk sprukket og et lokk åpner seg på egen hånd. Slitfoamen har heller ikke samme holdbarhet....

Mulig jeg hatt uflaks med min kopiboks.....men den kan brukes så klart. C&F boksene mine holder rett og slett bedre enn kopiene, ikke bare 3308.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Den ebayæske jeg købte var defekt. De forskellige låg kunne ikke lukkes ordentlig i og når de endelig blev lukket sprang de op af sig selv igen. Jeg har købt CF æsker i stedet og de virker som de skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ebayæske jeg købte var defekt. De forskellige låg kunne ikke lukkes ordentlig i og når de endelig blev lukket sprang de op af sig selv igen. Jeg har købt CF æsker i stedet og de virker som de skal.

CF funker  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp, CF funker... Etter å ha åpna flueboksen jeg kjøpte, blei jeg fort skuffa ;) Jallaplastikk som lokk på rommene, hvor et par av lokka har såpass ræva låsemekanisme at dem sitter svært dårlig. (har med den flisete og dårlige finishen på selve plastikken å gjøre) Dessuten er det så utrolig trang under lokket, at man neppe kan plassere en dun større enn #16-18 der uten at vingen blir evig ødelagt. Ikke så jævlig billig, men ganske skuffende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...