Gå til innhold

TV sendinger fluefiske VM 2013


Gjest Pål Andersen

Anbefalte innlegg

  • Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 2 uker senere...

Et lite tips; kjør oppover Austervefsna helt til du kommer til bru over elva(smal og trang elv der)kjør ca 600 m oppover veien til Fiplingdal(sørover)relativ bratt bakke ned til elva som går forbi et lite gårdsbruk,grusvei)etter passert gårdsbruket kjører du over ei lita sidebekk/elv,parker 100 m etter brua,gå skråningen ned til elva,stort flott brekk før elva smalner,knallplass som alltid gir pen ørret imellom 1 og 3 kg,korte kast langs egen side ;) utløpet ifra sideelva har man da til venstre for deg,mye fisk i sømmen"som oppstår der...tatt ørret på 6,2 der for noen siden(ikke meg altså ) Skitt fiske i en av Norges råeste ørretelv i urørt natur! I tillegg er midtpartiene i Susna rått parti i kveldinga ;) men veit ikke hvor langt gjeldende konkurransegrense går.øivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Har vært markedsført i 3 år :) selvfølgelg kan det gjøres en bedre jobb. Fluefiskesjapper er det dårlig med. Kommer endel tilbydere under mesterskapet. Maaaange steder det ikke er fluefiskesjapper forresten, men det har lite med denne saken. Gjøre. Tror hele regionen kjenner til arrangementet, så plakater langs veien før mesterskapet begynner er nok ikke  prioritert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Et lite tips; kjør oppover Austervefsna helt til du kommer til bru over elva(smal og trang elv der)kjør ca 600 m oppover veien til Fiplingdal(sørover)relativ bratt bakke ned til elva som går forbi et lite gårdsbruk,grusvei)etter passert gårdsbruket kjører du over ei lita sidebekk/elv,parker 100 m etter brua,gå skråningen ned til elva,stort flott brekk før elva smalner,knallplass som alltid gir pen ørret imellom 1 og 3 kg,korte kast langs egen side ;) utløpet ifra sideelva har man da til venstre for deg,mye fisk i sømmen"som oppstår der...tatt ørret på 6,2 der for noen siden(ikke meg altså ) Skitt fiske i en av Norges råeste ørretelv i urørt natur! I tillegg er midtpartiene i Susna rått parti i kveldinga ;) men veit ikke hvor langt gjeldende konkurransegrense går.øivind

Helt rett at det er mye urørt natur oppi der. Håper det forblir mange perler etter VM også. Detaljerte standplasser synes jeg helt ærlig folk kan leite fram sjøl. Gjennom kart og turer. Hvis ikke ender det opp oppi her som det har gjort på andre ekponerte fiskeplasser den siste tiden.

Ellers ønsker jeg den lokale arrangøren lykke til med sitt arrangement, samt det norske laget lykke til med konkurransen. Vi får krysse fingrene for at kona til Pål sjkønner når det er hekketid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

NEWS: Vive! Deportes, Chile will broadcast from Wold Championship in fly fishing next week.....

Da kan man si at dette VM begynner å bli tungt multinasjonalt mht. media :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...