Gå til innhold

Fluebinderhelga 15 - 17 november. Påmelding.


Frode G.

Anbefalte innlegg

  • Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Takk for en fin helg!

Førstemann oppe på "morgenen" og bare tomme bindestasjoner:

[attachimg=1]

Robert har laget en fisk:

[attachimg=2]

Petter får fisk:

[attachimg=3]

Eirik

Nå er jeg usikker på om det er lørdag eller søndag du refererer til, men haddet bildet blitt tatt motsatt vei så satt det to karer i flere timer "alene" på lørdag.

Det skal sies at jeg ikke var med på festen natten før, men det er noe spesielt ved det å sitte å binde fluer i lukten av gammel fyll, kompaniert av snorkingen fra sofaen i rommet ved siden av.  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en fin helg!

Førstemann oppe på "morgenen" og bare tomme bindestasjoner:

[attachimg=1]

Robert har laget en fisk:

[attachimg=2]

Petter får fisk:

[attachimg=3]

Eirik

Nå er jeg usikker på om det er lørdag eller søndag du refererer til, men haddet bildet blitt tatt motsatt vei så satt det to karer i flere timer "alene" på lørdag.

Det skal sies at jeg ikke var med på festen natten før, men det er noe spesielt ved det å sitte å binde fluer i lukten av gammel fyll, kompaniert av snorkingen fra sofaen i rommet ved siden av.  <<l

Snakk om å bli oversett  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg usikker på om det er lørdag eller søndag du refererer til, men haddet bildet blitt tatt motsatt vei så satt det to karer i flere timer "alene" på lørdag.

Det skal sies at jeg ikke var med på festen natten før, men det er noe spesielt ved det å sitte å binde fluer i lukten av gammel fyll, kompaniert av snorkingen fra sofaen i rommet ved siden av.  <<l

Det bildet er fra søndagen. Snorking har forresten fått en ny mening for meg etter denne helgen :)

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...