Gå til innhold

Har det blitt mange storørreter på tørt i år?


.JB

Hvor mange kilos (brun)ørreter eller større har du fått på tørrflue i år?  

119 stemmer

  1. 1. Hvor mange kilos (brun)ørreter eller større har du fått på tørrflue i år?

    • Over 30
      11
    • Mellom 20-30
      6
    • 10-19
      11
    • 6-9
      14
    • 1-5
      37
    • Ingen, men det var nærme
      21
    • I år har jeg bare fått 300-800 grammere
      18
    • Over 30 - alle i Norge
      3


Anbefalte innlegg

Ser det er 2 som allerede har svart over 30. Ja, jeg forventer jo at dette er ingen ringere enn Lars og JB ;D

Passerte vel 30 over kiloen rundt 17. mai, men jeg gidder ikke å skryte av slikt. Største i år var 9,9 under en komprimert vulgataklekking på Randsfjorden. Kontrollveide minst fem ganger, men neida 9,85 og ingen tikilos i år. Surt!

Edit: Selv om det var surt at tikilosen glapp så var det jo en fin tur, og det betyr mer og mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er 2 som allerede har svart over 30. Ja, jeg forventer jo at dette er ingen ringere enn Lars og JB ;D

Passerte vel 30 over kiloen rundt 17. mai, men jeg gidder ikke å skryte av slikt. Største i år var 9,9 under en komprimert vulgataklekking på Randsfjorden. Kontrollveide minst fem ganger, men neida 9,85 og ingen tikilos i år. Surt!

Edit: Selv om det var surt at tikilosen glapp så var det jo en fin tur, og det betyr mer og mer!

Hadde det ikke vært for at klekkinga var så komprimert, er jeg sikker på at den hadde bikka 10 kg. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passerte vel 30 over kiloen rundt 17. mai, men jeg gidder ikke å skryte av slikt. Største i år var 9,9 under en komprimert vulgataklekking på Randsfjorden. Kontrollveide minst fem ganger, men neida 9,85 og ingen tikilos i år. Surt!

Edit: Selv om det var surt at tikilosen glapp så var det jo en fin tur, og det betyr mer og mer!

Uff, synd å høre 10kilosen glapp. Får håpe du har mer hell med deg i 2014  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passerte vel 30 over kiloen rundt 17. mai, men jeg gidder ikke å skryte av slikt. Største i år var 9,9 under en komprimert vulgataklekking på Randsfjorden. Kontrollveide minst fem ganger, men neida 9,85 og ingen tikilos i år. Surt!

Edit: Selv om det var surt at tikilosen glapp så var det jo en fin tur, og det betyr mer og mer!

Uff, synd å høre 10kilosen glapp. Får håpe du har mer hell med deg i 2014  8)

Jepp, regner med at det er tilbake til det normale neste år. Selv Messi kan skyte i stang som jeg pleier å si når det butter slik i mot.  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg kjøpte en meg en grønn fiskestang kjennes all ørret ut som storørret, så ja! Masse! ;D;)

Bekrefter bare mistanken om at grønne stenger er for de som fisker småfisk.........godt alle mine er solgt videre for lengst  ;D ;D

Nja, dem kan være litt vriene å fiske med for enkelte... :-*;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg kjøpte en meg en grønn fiskestang kjennes all ørret ut som storørret, så ja! Masse! ;D;)

Bekrefter bare mistanken om at grønne stenger er for de som fisker småfisk.........godt alle mine er solgt videre for lengst  ;D ;D

Nja, dem kan være litt vriene å fiske med for enkelte... :-*;D ;D

Alt for baktunge for min del. Liker topptunge stenger med tunge sneller på. Balanserer storørret så fint skhønner du  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...