Gå til innhold

Arctic silver free flex kl 6


christopher.

Anbefalte innlegg

Gjest Unknown User

christopher, jeg er representant for ASI så jeg kanskje kan hjelpe deg litt? Var det fast int eller slow int på Ridge Clear-linen du testet? Jeg får definitivt best respons med fast int og til stangen du nevner så er det min favoritt og jeg syns det er en særdeles god kombo. Har også fisket en del med slow int men syns ikke stangen svarer like bra på den. Vision Kust #2 skal visst også være en veldig bra line til stangen. Jeg har selv ikke testet den men stoler på kilden. Kan være verdt et forsøk. Lykke til med stangen. Sleng en PM om det er noe du lurer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei swede:) det er fast intermediate jeg har fisket med. Har idag prøvd den med et guideline 4cast kl7 som veier 17gram. Dette synes jeg passet perfekt etter min kastestil, det er også mye kortetere klump på 4casten i forhold til ridge linne.

Tror også den lange klumpen på ridge line er med på å ødelegge for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4Cast... En av de mest enkle og anvendelige linene på markedet. Stiller sånn ca i samma klasse som Aircel... Deilig (Guidelinestyle)coating, timetersklump, og skikkelig allround.  Flott til alle typer kast.

Jeg veit forresten også at det er stor forskjell på fast og slow int Airflo Clear delta, når det kommer til vekt. Fast er klart tyngre og føles klart riktigere klassifisert. Det er en mye bedre fiskesnor også... Ikke spør meg, men jeg mener at Airflo har bomma litt på Slow vs Fast intermediate - akkurat som eldre versjoner av 40+... Den synker knapt, er veldig "lett"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...