magicriver.no Posted November 23, 2015 Report Share Posted November 23, 2015 Vi har laget en liten videosnutt som ligger ute på bloggen. Ikke noe store greier og ikke noe mål om å være verdens beste produsenter. Dette er bare hobbygreier, men det er helt OK. Ta gjerne en kikk. http://www.magicriver.no/?p=22207 Vi finnes også på facebook: https://www.facebook.com/Magicriverno-786267711443978/?ref=hl magicriver.no Ole K Berggård 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lars p Posted November 23, 2015 Report Share Posted November 23, 2015 Nydelig, fikk akutt fiskesug her nå. Pen behandling av fisk også, noe som er ikke er en selvfølge i filmer lengre. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maяɪus_A_Book Posted November 23, 2015 Report Share Posted November 23, 2015 Dette likte jeg veldig godt. Veldig bra stykke arbeid rett og slett :-) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Haug Posted November 23, 2015 Report Share Posted November 23, 2015 Reklamefritt og skikkelig deilig. Takk for titten 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut R. Skåre Posted November 23, 2015 Report Share Posted November 23, 2015 Nyyydelig!! Synes dere treffer spesielt godt med musikken her! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Fredrik Lund Posted November 23, 2015 Report Share Posted November 23, 2015 Trivelig film som fanger mye av essensen i fluefiske. Dette ser jeg gjerne mer av. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicriver.no Posted November 23, 2015 Author Report Share Posted November 23, 2015 Takker for hyggelige tilbakemeldinger. Vi jobber med flere videosnutter, så det kommer omsider:-) Vi legger ut oppdateringer på facebook, men jeg kan også gå inn hit å gi dere et hint om at noe nytt er lagt ut. Mvh Ole K Berggård 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Røisland Posted November 23, 2015 Report Share Posted November 23, 2015 Flott snutt, og ja, legg veldig gjerne fremtidige snutter også ut her, ikke alle som er på Facebook vettu! Tipp topp tommel opp,Ole! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Stubø Posted November 23, 2015 Report Share Posted November 23, 2015 Fin film! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell S. Rakkenes Posted November 23, 2015 Report Share Posted November 23, 2015 Fristende og flott! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicriver.no Posted November 24, 2015 Author Report Share Posted November 24, 2015 Takk skal dere ha. Jeg skal legge de ut her, så kan de som ikke er på facebook vite når det kommer noe nytt. Vi er rett rundt hjørnet med en film til forresten. Ole K Berggård. Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicriver.no Posted November 24, 2015 Author Report Share Posted November 24, 2015 Vi har forresten noen eldre klipp liggende ute også. Tror du må inn på vimeo for å se den i HD. http://www.magicriver.no/?p=22179 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sverre Finnerud Posted November 25, 2015 Report Share Posted November 25, 2015 helt fantastisk, sku likt å vifte med glassfibern i den klare elva der 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicriver.no Posted November 25, 2015 Author Report Share Posted November 25, 2015 helt fantastisk, sku likt å vifte med glassfibern i den klare elva der Det er ei real glassfiberelv det der ja;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Jonsson Posted November 26, 2015 Report Share Posted November 26, 2015 Fine filmer. Sommeren er for kort........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicriver.no Posted February 3, 2016 Author Report Share Posted February 3, 2016 (edited) Her er en liten snutt da jeg var med Flugfiske i Norden på fjellfiske i sommer. Må på forhånd beklage steikefiskutsagn og at jeg blir betegnet som Harrkungen;-) Det er forøvrig også en artikkel om denne turen i månedens utgave av Flugfiske i Norden. http://www.magicriver.no/?p=22235 Edited February 3, 2016 by magicriver.no 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Langerud Posted February 3, 2016 Report Share Posted February 3, 2016 Nice!! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lars p Posted February 3, 2016 Report Share Posted February 3, 2016 Nydelig film . Sånn som fjellet skal være, kaldt og surt, med flatt lys og fantastisk fisk Jeg elsker Røya 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Stubø Posted February 3, 2016 Report Share Posted February 3, 2016 Herlig! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicriver.no Posted March 23, 2016 Author Report Share Posted March 23, 2016 Hei! Da har vi en liten snutt ute og ruller igjen! Dette er fra et relativt kjent sted i Sverige. Ta gjerne en titt. https://vimeo.com/159986232 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts