Truls Posted September 24, 2017 Report Posted September 24, 2017 Hei, jeg hadde tenkt å bestille meg litt forskjellige farger av guideline sin jumbo cdc, men det var ikke så enkelt. Er det noen som vet om dette er mulig å skaffe, er på vei tilbake i butikkene eller er det andre tilsvarende størrelse man kan skaffe seg av annet merke? Tenker først og fremst til bruk i rekekropper, som hackle.
Eirik Rusten Posted September 24, 2017 Report Posted September 24, 2017 Nordisk har vel fortsatt det som de kaller CDC fjær store? Vet ikke om de er store nok til rekekropper, men antar det. Jeg har et par poser av det, og det er såpass bra kvalitet at jeg bruker det til alt mulig (ørretfluer, ikke reker og sånt da). 1
Pål Hedenstad Posted September 24, 2017 Report Posted September 24, 2017 Petitjean (bortsett fra farge nr 7) er ganske store. Swiss Cdc har også noen store fjær. Etter hva jeg forstår er begge leverandørene tidvis lite leveringsdyktige. 1
Håvard Åsbø Posted September 24, 2017 Report Posted September 24, 2017 Enger Lie outdoor har vel noe rosa/crem ish jumbo CDC som burde funke til sånne saltvannsaktiviteter;) 1
Recommended Posts