Aleksander Posted July 30, 2006 Report Share Posted July 30, 2006 Noen som er interresert i en ny runde? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind T Posted July 30, 2006 Report Share Posted July 30, 2006 Ja, hvorfor ikke. Kommer litt an på hva som skal bindes. Hva foreslår du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleksander Posted July 30, 2006 Author Report Share Posted July 30, 2006 Tja... Samma for meg egentlig! Vulgata er kult, men tar litt tid å binde. Eller hva med vårfluer? Andre forslag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleksander Posted August 1, 2006 Author Report Share Posted August 1, 2006 Ingen flere som er interresrt da? Er folk for opptatt med ferie og fisking eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lars M Posted August 1, 2006 Report Share Posted August 1, 2006 Er folk for opptatt med ferie og fisking eller? JA!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Kittelsen Posted August 14, 2006 Report Share Posted August 14, 2006 tja , hvorfor ikke .slenger meg med på en runde jeg! Bare å komme med flueforslag!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
labosa Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 Ja, jeg blir med. Vårfluer er jo spennende. Lars Link to comment Share on other sites More sharing options...
stemelli Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 Er med på en vårfluerunde jeg også . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Kittelsen Posted August 19, 2006 Report Share Posted August 19, 2006 Ja , vårfluer høres bra ut!! Kunstnerisk frihet med tanke på materialer? Kun tørrfluer eller også pupper / klekkere? jeg er med jeg!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleksander Posted August 19, 2006 Author Report Share Posted August 19, 2006 Vårfluer er grei den! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind T Posted August 19, 2006 Report Share Posted August 19, 2006 Ok, er med på vårfluer. Snakker vi om alle stadier? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Kittelsen Posted August 19, 2006 Report Share Posted August 19, 2006 Aleksander , da er vel du ring bestyrer denne runden ? Skal vi sette opp materialliste , dato / frist for innlevering . Jeg støtter forslaget om alle stadier for å få mangfold! Hvor mange deltagere ? Bring on the challange Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleksander Posted August 20, 2006 Author Report Share Posted August 20, 2006 Ja, hvorfor ikke Eirik Kan være bestyrer jeg, sender adresse på Pm. Hva synes dere andre om tid, antall deltagere osv? Er foreløpig bare 4 fluer å binde, så det er vel åpent for flere? Om vi legger ut flua her så ødelegger vi jo litt av spenningen, men samtidig er det jo dumt om alle binder samme flua. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Kittelsen Posted August 20, 2006 Report Share Posted August 20, 2006 Vi kan vel kanskje oppgi navn på flua eller en liten beskrivelse uten bilde slik at litt av spenningen består! Har ikke noe mot et par deltagere til jeg . Når skal vi ha frist for innlevering? ca 15 sept. gir 25 dager ( ca 5 dager pr flue ) det burde vel holde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Henning Posted August 20, 2006 Report Share Posted August 20, 2006 Eg og er med. Datoen for innlevering er grei for meg. Er vi 5stk da? rackelhanen kan eg tenke meg å lage( vist det er greit for andre. Si fra kor mangen vi blir, og send adressen kor eg skal sende dei på PM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
labosa Posted August 20, 2006 Report Share Posted August 20, 2006 Dato er ok for meg! Lars Link to comment Share on other sites More sharing options...
stemelli Posted August 20, 2006 Report Share Posted August 20, 2006 Dato ok for meg også . Blir en vårflue med hårvinge og noe tillegg : ) Får vel adresse etterhvert . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ørreten Posted August 20, 2006 Report Share Posted August 20, 2006 Blir gjerne med hvis det er plass til en til! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Stokkebekk Posted August 20, 2006 Report Share Posted August 20, 2006 Dersom dere ønsker fluene lagt ut på nett med materialliste så kan jeg godt ta bilder av de. Skal love å ikke bruke vinter og vår på det denne gangen. Har noen av dere ok kamera så legg det gjerne ut her.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Kittelsen Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 Hmmm , litt usikker på hva jeg skal smelle sammen , men tror nok valget faller på den uunværlige cdc caddisen . om ingen har noen innvendinger mot det!! Greit for meg om du blir med ørreten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleksander Posted August 21, 2006 Author Report Share Posted August 21, 2006 Da er vi 7, 6 fluer å binde. Ikke noe problem det! Om det er et par til som har lyst til å bli med så er det greit for meg. Hvor mange synes dere andre er maks? Hadde vært kult om Rune fikk tatt bilder og lagt de ut også! Har sendt ut adresser nå, skrik ut om det er noen som ikke har fått. Husk porto for retur! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ørreten Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 Kult, jeg satser på et velprøvd mønster Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Henning Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 Skal vi si stopp nå? At alle binder 6 fluer og sender? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Kittelsen Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 sier gjerne stopp i antallet jeg også . spes nå som dato er satt å adresse disdribuert. 7 deltagere å 6 fluer å binde for den enkelte høres bra ut for meg! Kanskje det er en ide å oppgi navnet etter typen av vårflue vi binder slik at to deltagere ikke binder samme flua? Som sagt så kaster jeg meg over cdc posen å lager cdc caddiser! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ørreten Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 Jeg skal lage en voksen vårlfluevariant med CDC vinge, og spunnet hjortehår som hackle, og tvunnet bakkropp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts