Guest Henning Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 Som sagt.....Rackelhanen:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind T Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 Ikke bestemt meg hva jeg skal binde enda. Det får bli en overraskelse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stemelli Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 Lager en vårflue med hårvinge og noe annet stæsj ...... 6 Stk ...... ok . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ørreten Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 Endring i planene mine... blir en klekker... Link to comment Share on other sites More sharing options...
labosa Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 Hei. Har en egen komponert variant som jeg har hatt stor suksess med. Er bygd på velkjente prinsipper. Resten får dere finne ut selv. Lars Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleksander Posted August 21, 2006 Author Report Share Posted August 21, 2006 Har ikke bestemt meg helt enna, stikkord: Shimazaki eller muligens en flue oppkalt etter elva som renner ved starten av birken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stemelli Posted September 4, 2006 Report Share Posted September 4, 2006 Da var fluene postlagt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ørreten Posted September 4, 2006 Report Share Posted September 4, 2006 Er snart ferdig her også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Henning Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 En liten endring her.....Er det noen som har laga Brun`s caddis? Vist ikkje så lager eg det:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleksander Posted September 5, 2006 Author Report Share Posted September 5, 2006 Da har jeg fått ditt bidrag Stemelli Link to comment Share on other sites More sharing options...
labosa Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 Mine går i posten i morgen Lars Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Henning Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 labosa, Mine går i posten i morgen Sikkert mine og. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Kittelsen Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 sender også mine i morgen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Henning Posted September 6, 2006 Report Share Posted September 6, 2006 Sendt, med litt ekstra til den som deler ut, og gjør jobben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ørreten Posted September 10, 2006 Report Share Posted September 10, 2006 Nå er fluene mine ferdig, sendes på mandag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Henning Posted September 14, 2006 Report Share Posted September 14, 2006 hei. Kordan ligge vi an her da? Har du mottat mengen bidrag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind T Posted September 14, 2006 Report Share Posted September 14, 2006 Frist i morgen? Får sende da.. Vært litt hektisk med fisking i det siste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleksander Posted September 14, 2006 Author Report Share Posted September 14, 2006 hei. Kordan ligge vi an her da?Har du mottat mengen bidrag? Har motatt alle unatt to: Øyvind og ørreten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind T Posted September 15, 2006 Report Share Posted September 15, 2006 Sendte i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ørreten Posted September 17, 2006 Report Share Posted September 17, 2006 Jeg sendte også på fredag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleksander Posted September 18, 2006 Author Report Share Posted September 18, 2006 Heisann Da var alle bidragene motatt Sender så snart jeg får tid, senest i morgen! Gled dere folkens, her er det mange flotte bidrag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Stokkebekk Posted September 18, 2006 Report Share Posted September 18, 2006 Hadde vært kult med noen bilder da. Har du mulighet til å legge ut det med materialliste? Jeg kan godt lage en egen side for det under flueringen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Kittelsen Posted September 18, 2006 Report Share Posted September 18, 2006 er det noen som har et kamera med god makro som kan ta bilder! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleksander Posted September 18, 2006 Author Report Share Posted September 18, 2006 Hadde vært kult med noen bilder da.Har du mulighet til å legge ut det med materialliste? Jeg kan godt lage en egen side for det under flueringen... er det noen som har et kamera med god makro som kan ta bilder! Tja... Jeg har speilrefleks tilgjengelig, men ingen makrolinse og fotokunnskaper Kan godt prøve å knipse noen bilder, men kvaliteten blir nok så som så. Materiallisten skulle gå greit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Henning Posted September 19, 2006 Report Share Posted September 19, 2006 Rune kan vel ta seg av fotografering? Sende alle til han først? Eller er alle kommet i posten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts