RolvS Posted January 30, 2022 Report Posted January 30, 2022 (edited) I dag lærte jeg nøyaktig hvor min fingerspitzgefühl sitter når jeg dubber, etter å ha forsøkt å ta et grepa tak i tuppen på teleskopgrillspydet etter endt grillpølseøkt med barna. Nøyaktig der altså, sitter nervene som følger med på at dubbingen ruller riktig eller feil rundt bindetråden. Og nå er jeg altså så godt som blind 😆 Jeg har et merke på pekefingeren og, men det er på et sted som ikke har noen praktisk nytte i en fluebindesituasjon. Kunne kanskje egna seg under fluebinding dette, men jeg kan vanskelig se at et nærbilde av tommelen min egentlig noen sinne kan være noe annet enn off topic. Edited January 30, 2022 by RolvS 2 3 1
Jarle TL Posted January 30, 2022 Report Posted January 30, 2022 RolvS skrev (1 time siden): teleskopgrillspydet etter endt grillpølseøkt med barna. De er helt sinnsykt harde å få inn i skaftet! Nakne kontorfingre skal holde seg unna denne oppgaven. Kondolerer
RolvS Posted January 30, 2022 Author Report Posted January 30, 2022 2 minutes ago, Jarle TL said: sinnsykt harde å få inn Er ikke lett når de holder 300 grader heller. 🙄
Rune Stokkebekk Posted January 31, 2022 Report Posted January 31, 2022 Dæsken er du førstereis Rolv? De der prøver du vel ikke å dytte inn med fingrene?? STØT mot noe annet
Eirik Rusten Posted January 31, 2022 Report Posted January 31, 2022 Må jo nesten bare synes synd på deg her 1
Recommended Posts