vanntur Posted January 14, 2023 Report Share Posted January 14, 2023 Til SØ fiske er jeg ut etter en #8 snelle som tåler saltvann, forslag? Skal brukes på en Orvis H2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bounce Posted January 15, 2023 Report Share Posted January 15, 2023 Grafitt fra Loop, dersom du ønsker en idiotsikker løsning? Jeg kan selge deg en Loop Evotec CLW 8Twelve, har en ekstra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vanntur Posted January 15, 2023 Author Report Share Posted January 15, 2023 Takk for svar. Jeg så snellen på finn , den virker litt stor for en 8 stang. Men, har ikke sjekket i hvilke størelser de finnes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bounce Posted January 15, 2023 Report Share Posted January 15, 2023 Finnes en 5eight versjon, og. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lars p Posted January 16, 2023 Report Share Posted January 16, 2023 6Nine er vel perfekt til saltvann. Mine har vært i bruk i mange mange år og aldri feilet . Så ett trygt bruktkjøp også (til digg priser ) https://danielsson-flyreels.se/en/flyreels/l5w-series Ikke på lager nå ser det ut som . 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RolvS Posted January 16, 2023 Report Share Posted January 16, 2023 1 hour ago, lars p said: 6Nine er vel perfekt til saltvann Tiltredes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truls Posted January 16, 2023 Report Share Posted January 16, 2023 Viktigste kriterier for en snelle (lukket bremset til saltvann) er att den ser kul ut. Om den balanserer stanga er det fint, men dette er man-bling og lite annet 😉 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts