Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Har sett div utgaver å kaste uten fluestang, men denne  viser hvor effektivt  dobbeltrekket og god teknikk er. Kanskje ikke noen god måte å kjøre fisk på samtidig et lite skudd mot at markedsføringen av  at akkurat den  fluestanga er  alfa og omega for et vellykket og presist kast.

https://www.facebook.com/Karlssoncaster/videos/725136992751699/?idorvanity=1549343761904061

Edited by Terje Bendiksby
  • Like 3
  • Confused 1
Posted

Så rimelig slitsomt ut da. Selv om det er gjørbart. Energien han bruker burde resultere i førti meter og perfekt fortomstrekk…

Posted

Nei, vi trenger i utgangspunktet ingen fluestang, men den gjør det lettere, og mer morro både mht kasting og ikke minst kjøring av fisk.

Jeg gir ikke fra meg fluestengene i hvert fall. Livet ville blitt fattigere uten.

• Like 2
Posted

Jeg ville heller ikke gitt slepp  på  min lille (????) kolleksjon av fluestenger, samtidig  minner videoen meg på at rett teknikk er det viktigste. Noe å minne meg  selvpå  hvis / når ting butter engang i blant når man er ute å kaster på drømmefisken. Tid for å ta fram stanga for å trene litt nå gitt.

• Like 2
  • Create New...