Terje Bendiksby Posted March 2 Report Posted March 2 (edited) Har sett div utgaver å kaste uten fluestang, men denne viser hvor effektivt dobbeltrekket og god teknikk er. Kanskje ikke noen god måte å kjøre fisk på samtidig et lite skudd mot at markedsføringen av at akkurat den fluestanga er alfa og omega for et vellykket og presist kast. https://www.facebook.com/Karlssoncaster/videos/725136992751699/?idorvanity=1549343761904061 Edited March 2 by Terje Bendiksby 3 1
RolvS Posted March 3 Report Posted March 3 Så rimelig slitsomt ut da. Selv om det er gjørbart. Energien han bruker burde resultere i førti meter og perfekt fortomstrekk…
Truls Posted March 3 Report Posted March 3 Nei, vi trenger i utgangspunktet ingen fluestang, men den gjør det lettere, og mer morro både mht kasting og ikke minst kjøring av fisk. Jeg gir ikke fra meg fluestengene i hvert fall. Livet ville blitt fattigere uten. 2
Terje Bendiksby Posted March 3 Author Report Posted March 3 Jeg ville heller ikke gitt slepp på min lille (????) kolleksjon av fluestenger, samtidig minner videoen meg på at rett teknikk er det viktigste. Noe å minne meg selvpå hvis / når ting butter engang i blant når man er ute å kaster på drømmefisken. Tid for å ta fram stanga for å trene litt nå gitt. 2
Recommended Posts