Gå til innhold

Fluefiskesiden t-shirt???????


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

  • Svar 140
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 2 uker senere...

tja, Jeg er vel en av dem som oftest styrer unna diverse artikler som lukter litt "gruppetilhørighet" og uniformering, men her blir det nok et unntak. Dersom det kommer en T-shirt i OK kvalitet, og med "logoen" TYDELIG og STOR, så blir nok den kjøpt... Gjerne forhåndsbetaling, gjerne et par fargealternativer.

 

Morten

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Til Rune

 

Hvis du hadde valgt ut den skjorta så hadde det kanskje passet med et trykk rett under en av sidene på bryst?

 

Vi blir jo på en måte representanter for siden her, og i mine øyne er kanskje selve logoen og designet like viktig som selve skjorten. Hvis nesten alle medlemmene her vil ha skjorte/caps så burde vel man ikke lage noe som koster mye. Bare en tanke og min mening. Men tiltaket og ideen rundt dette er spennende :)

 

Får alle de likesinnende et "felles" anntrekk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om vi konsulterte Kikki Sørum, hun er jo en hai på det med hvordan ting egentlig skal se ut  ;D ;D

 

var det noe i teksten under som var spessielt vanskelig å forstå???

 

--------------------------------------------------------------------------------

Her var det mye "småtroll" 

 

Golf, piquet, rosa, myke håndledd etc.... er flyttet til tråden Svada Fluefiskesiden t-shirt??? De som vil "chatte" om bla... bla... kan fortsette der. Denne tråden bruker vi til de litt mer seriøse bidragene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

×
×
  • Opprett ny...