Gå til innhold

Fluefiskesiden t-shirt???????


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

Jeg er litt tilhenger av fiskeskjorter jeg da. Gjerne av den typen som "puster" pga innvendig netting, med brystlommer, "stangholder", og knapper til å feste opbrettede ermer på. Gjerne Kaki eller eller lys brun/oliven farge.

 

Dette er et dyrere alternativ, og da er det kanskje mange som må trekke seg..?

Hvis det er slik, så stemmer jeg heller for vanlig T-shirt slik at alle kan ta del i dette. ;)

 

Rune har beskrevet et veldig spennende forslag på design som skal tegnes, så gled dere! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 140
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Fiskeskjorter er bra og det blir garantert kostbart! Det passer vel ikke noe særlig med trykk på ryggen heller. Jeg er mest klar for t-skjorte. Vi kan ikke ha begge deler, det blir for dyrt vil jeg tro.

 

Jeg har fundert litt mer på dette og har en plan:

 

- 2007 blir vulgataens år.

- Til neste år har vi en avstemming bland forum medlemmer om å kåre årets insekt. Så tar jeg utfordringen og får en som kan tegne til å designe "årets" bug.

- Kun medlemmer av denne siden får kjøpe.

 

Jeg har begynt å leke litt med tekst , tror det blir noe slikt.

Glem farger o.l. foreløpig. Enten blir det "flueknut" (Tormod har døpt han)FFsiden logo med øyne eller bare kroken som i toppen på siden.

tskjorteforan.jpg

tskjortebak.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fler capser... sorry. Har en ide som jeg tror kan være kuul.

Lage en kolleksjon som byttes ut hvert år. Caps +T-skjorte. Med et spesifikk insekt/art som hedres. Brodert flue på caps og stort motiv på ryggen på t-skjorta. Kjenner en som virkelig kan tegne' date=' skal undersøke. Kom gjerne med innspill.[/quote']

 

Brilliant. Jeg vil ha en hvis de kommer i størrelse "hest". Jeg er dessverre en av dem hvor skuldrene har hatt en tendens til å sige nedover de siste årene. capsen trenger dessverre/heldigvis ikke å være like stor ;)

 

](*,) :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg fikk bestemme ville jeg gått for en piquet i en litt mer nøytral farge (les: elvecamo). Med en dun sydd på venstre siden av brystet' date=' à la polo sport hesten, gjerne litt større. ;)[/quote']

 

dette begynner å ligne noe! siden det tydeligvis ikke blir en skjorte, så må vi jo ihvertfall få ha en krage...

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...