Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Gjest Terje Refsahl

Når jeg skal få ut frustrasjon og fylle på med positiv energi så er denne gruppa god å ha på full purke i bilen.

 

Her er en virkelig godbit fra 1976 og "the good old days" med Bon Scott som vokalist :D Ja da vi snakker AC/DC her :D :D

 

IT`S A LONG WAY TO THE TOP IF YOU WANNA ROCK`N ROLL :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=0upu_DhFK1I

 

Terje!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skal få ut frustrasjon og fylle på med positiv energi så er denne gruppa god å ha på full purke i bilen.

 

Her er en virkelig godbit fra 1976 og "the good old days" med Bon Scott som vokalist :D Ja da vi snakker AC/DC her :D :D

 

IT`S A LONG WAY TO THE TOP IF YOU WANNA ROCK`N ROLL :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=0upu_DhFK1I

 

Terje!

Kanon låt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skal få ut frustrasjon og fylle på med positiv energi så er denne gruppa god å ha på full purke i bilen.

 

Her er en virkelig godbit fra 1976 og "the good old days" med Bon Scott som vokalist :D Ja da vi snakker AC/DC her :D :D

 

IT`S A LONG WAY TO THE TOP IF YOU WANNA ROCK`N ROLL :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=0upu_DhFK1I

 

Terje!

 

;D ;D ;D ;D "I like"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funky shit

 

 

Gisle

Ja dritkult Gisle 8)

Utrolig mange medlemer her som har bra musikksmak :) Må være noe som preger fluefiskere!!!

Blir liksom aldri helt voksne :rolleyes:

 

Peppergutane rocker. helt klart.

 

Bra trøkk i disse gutta her også.

 

Husker første turen Til New Zealand. Untouchables i CD speller på bånn pinne  riden deinn i solnedgangen på jakt ette stor opplevelser og store aurer.

 

Det var Konge:

 

Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at Ruffen er pålogget, ja, jaja  han hater at jeg gjentar meg selv, men ruffen vi vet ikke helt på det rene hva vi synes om den nye vokalisten, bortsett fra at hu er dritfin da ;D

Meen nå er det jo engang sånn at radio FFS er et demokrati. her bestemmere vi selv hva vi hører på ;) ;) Jeg synes hu er fin , men litt usikker i forhold til musikken, jeg liker hu gamle. Husk Ruffen du er ankerman på radio FFS nå så ikke noen krasse komentarer ;D ;D

 

Det nye:

 

 

Det gamle:

 

Hei du din snik! Denne så jeg ikke før nå. "Ruffen hater jeg gjentar meg selv" ;D Tullebukken!!

For en gangs skyld synes jeg det nye er best! Men det gamle er ikke akkurat dårlig.............

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funky shit

 

 

Gisle

Ja dritkult Gisle 8)

Utrolig mange medlemer her som har bra musikksmak :) Må være noe som preger fluefiskere!!!

Blir liksom aldri helt voksne :rolleyes:

 

Peppergutane rocker. helt klart.

 

Bra trøkk i disse gutta her også.

 

Husker første turen Til New Zealand. Untouchables i CD speller på bånn pinne  riden deinn i solnedgangen på jakt ette stor opplevelser og store aurer.

 

Det var Konge:

 

Gisle

Det har jeg ingen problemer med å tro var konge :)

 

Korn er konge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Videoen er uvesentlig, det er lyden som facinerer meg :o

 

 

1.6 liters motor

Power: 136 kW (185 PS; 182 bhp) @ 8200 rpm & 16.3kgm @ 7500 rpm (orginalt!!)

 

Damn, Honda kan det med motorer 8)

 

... rødstreken starter på 8400 rpm :o :o

 

Turbo er for jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...