Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

I all verden? Hører du på metalica. Kunne tippet det nærmeste du kom litt hard rock var jetro tull.

Ja, jeg er vokst opp med Ozzy, Dio, Rainbow, Deep Purple, Whitesnake, Metallica, Iron Maiden, stoppet vel på Anthrax - synes bare det er så patetisk å høre på det greiene ennå. Man må liksom komme videre her i livet (og jeg skjønte tidlig at de fineste damene hadde lite til overs for ola-jakker med heavymerker på ryggen), men er man skikkelig full så går det helt greit.  ;)

Enda kulere var det med fattigmannsutgaven : Olajakke hvor man selv hadde skrevet med tusj på ryggen/ermene/brystlommene  ;D

Husker en stakkar her som gjerne ville være en av gutta, men som hverken var særlig oppdatert på tungrock eller var særlig bra på gramatikk . . . Han ville uansett gjøre et forsøk, og møtte håpefullt opp med "Iron Manen" skrevet over hele ryggen på olajakka  ;D

;D

Husker jeg kjøpte et Dio-ryggmerke fra en fake-fabrikant. "Logoen" lignet bare litt, skikkelig nedtur. Moder'n sydde på, men jeg måtte fjerne den etter å ha blitt mobba. River i sjelen ennå - moder'n som hadde sydd så fint og greier.  :'( Ellers var jeg god på Metallica, Iron Maiden og Dio, men det gikk mest utover ransler og penaler. Husker også at jeg hørte på King Diamond og vurderte å bli satanist. Men jeg fant aldri helt logikken i at alt det jævlige og onde skulle være best bestandig, så det ble med tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all verden? Hører du på metalica. Kunne tippet det nærmeste du kom litt hard rock var jetro tull.

Ja, jeg er vokst opp med Ozzy, Dio, Rainbow, Deep Purple, Whitesnake, Metallica, Iron Maiden, stoppet vel på Anthrax - synes bare det er så patetisk å høre på det greiene ennå. Man må liksom komme videre her i livet (og jeg skjønte tidlig at de fineste damene hadde lite til overs for ola-jakker med heavymerker på ryggen), men er man skikkelig full så går det helt greit.  ;)

Når jeg tenker etter så var det faktisk noen ganske stramme jenter i ryggmerkemiljøet og. Og de var gjerne litt mer spandable en betaniaklikken <<l

Det har du pokker så rett i Ruffen . . . Og disse damene visste å spandere på godsakene, i motsetning til de pripne sossejentene, som trodde høna bare var til å pisse med  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all verden? Hører du på metalica. Kunne tippet det nærmeste du kom litt hard rock var jetro tull.

Ja, jeg er vokst opp med Ozzy, Dio, Rainbow, Deep Purple, Whitesnake, Metallica, Iron Maiden, stoppet vel på Anthrax - synes bare det er så patetisk å høre på det greiene ennå. Man må liksom komme videre her i livet (og jeg skjønte tidlig at de fineste damene hadde lite til overs for ola-jakker med heavymerker på ryggen), men er man skikkelig full så går det helt greit.  ;)

Når jeg tenker etter så var det faktisk noen ganske stramme jenter i ryggmerkemiljøet og. Og de var gjerne litt mer spandable en betaniaklikken <<l

Det har du pokker så rett i Ruffen . . . Og disse damene visste å spandere på godsakene, i motsetning til de pripne sossejentene, som trodde høna bare var til å pisse med  :)

:D :D :D Ja, det sikreste for mange er å gå rett på andresorteringen.  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker også at jeg hørte på King Diamond og vurderte å bli satanist. Men jeg fant aldri helt logikken i at alt det jævlige og onde skulle være best bestandig, så det ble med tanken.

He-he . . . Husker da Mercyful Fate og King Diamond ble sluppet på folket. Det var noe av det skumleste som var å oppdrive, og selvfølgelig var det spennende saker  ;D I dag ville de ikke engang skremt ungene i barnehagen  ;D

Kjenner meg godt igjen i alt du skriver, Jørn . . . Måtte til og med ta nåla og sytråden fatt selv enkelte ganger, da muttern ikke skjønte at det HASTET å få disse merkene på jakka. Tror jaggu jeg limte på noen av disse merkene også, da sykunnskapene var så som så.

Var skikkelig stolt av olajakka mi, helt til en i gjengen kom med skinnjakke med frynser på ryggen og nagler på skuldrene.

Jeg kunne drept for den jakka, og selvfølgelig dro han nå plutselig damer som vi andre bare kunne runke til  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestandig vært rimelig schizofren når det gjelder musikk.

Begynte vel med denne karen:

http://www.youtube.com/watch?v=j6JWdSFGxoE&feature=related

Så dundret det vel videre med f.eks disse kara:

Og så kara her da:

Og så kom all den herlig heavy`n.

Alt fra Zeppelin, Purple, Lizzy, you name them, til Accept, RATM, QOTSA, etc, etc.

Nevnte jeg blues, funk, og det meste til?

Er det bare meg som ikke greier legge vidoyene rett inn nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkte på musikk, men kom over et kult sitat:

"When I die, I want to die like my grandfather--who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car"   ;D

Ha-ha . . . Genialt sitat  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi nå allerede er registret som fullmektigige alkiser her på forumet så får vi prøve å dementere det da med noe som alle kan høre på. Sent. men vi finner fortsatt tastaturet og gud vet hvor mye vi har drukket.

Godt humør er ikke alltis godt likt, men det skaper furoe.

Mere en det kan man liksom ikke forsvare seg. Ikke spesielt full, men legger ut en låt jeg har som irrirtasjonsmoment veldig behov for å, legge ut enda engang til.

yooohooo  :P :P :P :P :P

Tja det var vel egentlig skikkelig natta det, natta <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...