Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Ble sitert her hvis ikke Ruffen har rett, og vannet i Rena er direkte farlig.  Jeg drakk det vannet så det er sikkert meg ;D

Det må være meg trur jeg <<l jeg så feil ;D

Vi sletter vel ikke ting i denne tråden spør jeg? Hva har vi da her på siden?

Samme det, men mener å huske det var denne låta <<l

Når vi har skrevet noe her så er det bindende :o :o :o :o Selv om vi siterer et ullhue som meg <<l

Låta jeg trur det var, var denne:

Jaja samme det sier jeg, men...........................................hva er greia??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Det kuleste og mest genuine av TNT, synes jeg nå var de tidligere sakene dems da  ;)

Som denne. Dette rocker - troverdig :)

3. generasjons-rockebølge blir ikke like bra liksom -selv fra samme band  :D

De 2-3 første skivene med TNT var utvilsomt de beste, ja . . . Syntes de hadde enkelte bra låter på de senere skivene med Harnell som vokalist også, men skulle ønske de la opp mens de enda hadde litt å by på. Dagens utgave av bandet klarer jeg meg godt uten, og ser heller frem mot gjenforening av Roquefire  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker vi, ja  <<l

Dette er bra ja Lars ;D Hadde egentlig lovt meg selv å å slutte å skrive så mye meningsløst i denne tråden , men what the hell. <<l

Jeg har faktisk gått rundt i huset i hele dag og markert territoriet mitt, og lagt fra meg små dunstspor for å fortelle Ingunn at jeg er i brunst. Geviret mitt er på sitt flotteste, og jeg har skjult all rauting med høy musikk i hele dag, så naboene ikke gjør noe rart.

Planen slo desverre feil da hun ble ganske irritert av lukten, og alle lodottene fra mitt flotte gevir. At hu flyr rundt med støvsuger synes jeg er sæksy, men lover ikke godt for å lage flere kalver.

Blir nok stanging mot et tre i kveld, men det er jo kuult det åsså for de av oss som er litt smågale <<l

Blir nok en kjedelig kveld på meg desverre ;)

Sitter for det meste å hører på en pc-vifte som Claus hadde kasta i søppla, og deretter brent selve søpplekassa, og litt kule damer på div x-factor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig lovt meg selv å å slutte å skrive så mye meningsløst i denne tråden , men what the hell. <<l

Jeg har faktisk gått rundt i huset i hele dag og markert territoriet mitt, og lagt fra meg små dunstspor for å fortelle Ingunn at jeg er i brunst. Geviret mitt er på sitt flotteste, og jeg har skjult all rauting med høy musikk i hele dag, så naboene ikke gjør noe rart.

Planen slo desverre feil da hun ble ganske irritert av lukten, og alle lodottene fra mitt flotte gevir. At hu flyr rundt med støvsuger synes jeg er sæksy, men lover ikke godt for å lage flere kalver.

Blir nok stanging mot et tre i kveld, men det er jo kuult det åsså for de av oss som er litt smågale <<l

Blir nok en kjedelig kveld på meg desverre ;)

Sitter for det meste å hører på en pc-vifte som Claus hadde kasta i søppla, og deretter brent selve søpplekassa, og litt kule damer på div x-factor.

Hva du enn gjør Robert, ikke slutt å skriv "meningsløse" innlegg i denne tråden . . . Da blir det stusselig her  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...