Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Jeg går å legger meg jeg gutta.  :P

Kommer til å dra frem den nyinnkjøpte 18cm lilla lifelikedildoen jeg kom over etter en hyggelig samtale med noe som måtte ha vært to svenske tvillinger på kondomeriet på strømen. Vi hadde en lang samtale om specs osv.

Meget hyggelig samtale da jeg gjerne er veldig åpen og ærlig<<l ;D

Fikk et par tips ;D Men nå over til musikk, sorry jeg blir litt overivrig skjønner dere ;D ;D ;D<<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går å legger meg jeg gutta.  :P

Kommer til å dra frem den nyinnkjøpte 18cm lilla lifelikedildoen jeg kom over etter en hyggelig samtale med noe som måtte ha vært to svenske tvillinger på kondomeriet på strømen. Vi hadde en lang samtale om specs osv.

Hå-hå . . . Noen som vet å hygge seg  <<l

Får vel nøye meg med det gamle stearinlyset mitt, jeg . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går å legger meg jeg gutta.  :P

Kommer til å dra frem den nyinnkjøpte 18cm lilla lifelikedildoen jeg kom over etter en hyggelig samtale med noe som måtte ha vært to svenske tvillinger på kondomeriet på strømen. Vi hadde en lang samtale om specs osv.

Hå-hå . . . Noen som vet å hygge seg  <<l

Får vel nøye meg med det gamle stearinlyset mitt, jeg . . .

Jeg sitter alltid litt extra og takk gode gud for det...............

Takk Lars ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Men nå skal jeg legge meg <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker! Nå er jeg på The Cult kjøret igjen, 27 år etter at jeg sleit ut stiften på platespilleren med plata "LOVE".

For meg var det noe av det største som skjedde på musikkfronten på 80-tallet. Ei fantastisk gruppe.

Her er the Cult og Ian Astebury med "Fire woman"

http://www.youtube.com/watch?v=I4bZUCG5fmQ&feature=related

-She sells sanctuary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja slike farlige ord som kan forbindes med kroppslig intimitet bør vi holde langt unna et fiskeforum. Her holder vi oss til parring, gytetid og melke :)

Elsker musikk fra 70 tallet. Min forrige "hangup" var King Crimson. Utrolig deilig med band som bare blir bedre og bedre jo lengre tid du tilbringer sammen med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...