Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

8)

Gi låta en sjangse da.

Hei kjære Frode.

Jeg våget meg inn på en diskusjonstråd, og i den sammenheng så trykket jeg på noe jeg ikke skulle trykket på, så albumet fra Gisle ble avbrutt.

Jeg benyttet da sjangsen til å høre på låta de, og den er dritbra.

Rett og slett kjempedigg :-*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8)

Gi låta en sjangse da.

Hei kjære Frode.

Jeg våget meg inn på en diskusjonstråd, og i den sammenheng så trykket jeg på noe jeg ikke skulle trykket på, så albumet fra Gisle ble avbrutt.

Jeg benyttet da sjangsen til å høre på låta de, og den er dritbra.

Rett og slett kjempedigg :-*

Da Robban kan jeg glede deg med mere av den slags på mandag  ;D

Spørs vel om Geir er like glad ;D8);D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitarrockpause

Not any more bbboobies bbboobies bbboobies

Gleder meg til bindekveld hvor jeg som har vært svimlende en uke i området dere skal reise i, kan overøse deg med verdensmesterkunnskaper osv. Hadde det bare blitt litt film så hadde du skjønt hvor dyktig jeg virkelig er på denne typen fiske.

Vi tar for oss hemmligfluer, taktikk, fortommer, alkoholinntak og hemmelighold for andre reisende.

"Storørreten" kan under spesielle omstendigheter få videreført det jeg lærer deg, da han er en spesielt fin fyr.

Du kan under visse omstendigheter vise en flue eller to til Lars, men thats it, comprende?

Takk for at du legger ut bonamassa :-* :-* :-*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tar vel skade av litt gitar-trøkk, håper jeg  ;D :

Mens jeg sitter å irriterer meg over at jeg faktisk har meninger utenom smiley's i en annen tråd så tittet jeg på denne.

Faen Lars jeg spruta rødvin over hele skjermen da jeg var midt i et alkoholinntak når jeg trykket. ;D

<<l <<l <<l <<l <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...