Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Mötley Crüe - Hooligan's Holiday (John Corabi vokal)

Fet låt!!

Enig der, gitt  <<l

Albumet med Corabi på vokal ble aldri særlig godt mottatt hos Motley Crüe fansen, men jeg syntes det er overlegent det beste de har gjort.

Corabi kan synge også, i motsetning til Vince Neil . . . Bare å sjekke noen live opptak med Crüe og Neil på vokal på YouTube, det . . . Blir nesten flau på fyrens vegne  :-X

Du har nok desverre rett her -Lars-. Jeg trenger ikke se det på youtube engang. Har sett det live, og det holder ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nestsjef Tom du innfrir som vanlig, glad i deg hhhartttongue ttongue seriøst du innfrir ;D

Nestsjef???  ???;Dhhhart

Lars er sjef, ferdig med det Tom ;D ;D ;D

Det vi har sammen er noe annet, vi koser og skryter av hverandre akkurat som to ektefeller.

Lars er sjef , du er spesiel(på den gode måten). Vi koser og vi klemmer vi to ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nestsjef Tom du innfrir som vanlig, glad i deg hhhartttongue ttongue seriøst du innfrir ;D

Nestsjef???  ???;Dhhhart

Lars er sjef, ferdig med det Tom ;D ;D ;D

Det vi har sammen er noe annet, vi koser og skryter av hverandre akkurat som to ektefeller.

Lars er sjef , du er spesiel(på den gode måten). Vi koser og vi klemmer vi to ;D ;D ;D

Da går jeg og legger meg! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nestsjef Tom du innfrir som vanlig, glad i deg hhhartttongue ttongue seriøst du innfrir ;D

Nestsjef???  ???;Dhhhart

Lars er sjef, ferdig med det Tom ;D ;D ;D

Det vi har sammen er noe annet, vi koser og skryter av hverandre akkurat som to ektefeller.

Lars er sjef , du er spesiel(på den gode måten). Vi koser og vi klemmer vi to ;D ;D ;D

Da går jeg og legger meg! :(

Nei, nei, nei . . . La nå meg være sjef i kveld da Tom, så kan du være sjef neste fredag  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skulle gå og sjekke det hemmelige barskapet og se om jeg kan drukne mine "sjefsnedverdigende" tanker - kanskje det er løsningen - så kan han Lars og han Robban ha det så godt (eller jævlig!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skulle gå og sjekke det hemmelige barskapet og se om jeg kan drukne mine "sjefsnedverdigende" tanker - kanskje det er løsningen - så kan han Lars og han Robban ha det så godt (eller jævlig!).

Legg ut en Melvins låt Tom så slipper du det hemmelige barskapet. ttonguehhhart hhhart hhhart

Du og jag Tom, i hundrade år ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...