Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Sorry ;D Sitter å slapper av i min egen verden som vanlig ;D Rockefoten blir litt ivrig, og man glemmer at man hele tiden overeksponerer seg i denne tråden ;D

Dere får kaste meg ut av forumet hvis det blir for mye og/eller for mange gjentakelser ;D.

Fant sliden min, og Marius minte meg på åpen G så nå skal jeg "jamme" litt for meg selv , ha ha ha ha ha.

skal ikke så mye til vettu <<l

sorry pppray pppray

http://www.youtube.com/watch?v=sQO4rY18U84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rapportert deg til moderator, Robban. Håper vi kan få kastet deg ut snart. Du har en veldig reaksjonær musikksmak, og utover kvelden har du ofte poster med usømmelig innhold. Vi er ganske mange som reagerer sterkt på dette. Husk at også mindreårige kan lese dette! Fysj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rapportert deg til moderator, Robban. Håper vi kan få kastet deg ut snart. Du har en veldig reaksjonær musikksmak, og utover kvelden har du ofte poster med usømmelig innhold. Vi er ganske mange som reagerer sterkt på dette. Husk at også mindreårige kan lese dette! Fysj!

:-* :-* :-* :-*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stopp snellesmøringa Robban! Margaret er på Senkveld!

Ha ha ha, ligger henslengt i soffen, mens dragen konsumerer restene av en retro marud potetgullpose.

Mens jeg småsmurfet på min elfenbenshvite sam tab 2 tok jeg afferære og fulgte ditt råd,hehe.

Hu var ikke så fin nå gitt ;D.Samme det, skal ta opp snellesmøringa om et par strakser ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...