Jump to content

Hva hører du på akkurat nå?

Guest Ulv
 Share

Recommended Posts

Mer akustisk fra mr Wylde . . . Uten Hello Kitty ;-)

Den passet utrolig bra til bein hevet høyt, og den kaldeste og beste pilsen jeg har drukket på lenge he he he

/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20" /> 

Godt dressert kone har sørget for at jeg kan kose meg litt i kveld

Jeg skal spørre neste år om ikke de kan bygge ut Skedsmohallen litt Lars, slik at du også kan ha fullverdige kastedemoer der inne.

Så du var en smule mutt idag igjen over at både høyden under taket, og lengden på hallen fortsatt ikke tilfredstiller dine ønsker.

Jeg er forøvrig godt igang med den nye lina vi snakka om. Jeg trur klumplengde på 27,8 meter og 67 meter skytelinedel  er innafor de specs du ønsker

/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" /> :) 

Den passet utrolig bra til bein hevet høyt, og den kaldeste og beste pilsen jeg har drukket på lenge he he he

Godt dressert kone har sørget for at jeg kan kose meg litt i kveld

Jeg skal spørre neste år om ikke de kan bygge ut Skedsmohallen litt Lars, slik at du også kan ha fullverdige kastedemoer der inne.

Så du var en smule mutt idag igjen over at både høyden under taket, og lengden på hallen fortsatt ikke tilfredstiller dine ønsker.

Jeg er forøvrig godt igang med den nye lina vi snakka om. Jeg trur klumplengde på 27,8 meter og 67 meter skytelinedel  er innafor de specs du ønsker

/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" /> :)

Det kan nok kalles en særdeles fortjent øl, Robert :-)

Takk for praten i dag, og håper du lærte såpass om fluefiske at du prøver deg litt på egenhånd til sommeren :-D

Satser på at dere legger kastekonkurransen til Åråsen neste år, slik at vi som liker å holde litt line i lufta også får utfoldet oss.

Seriøst; Utrolig gøy at dere får til dette år etter år. Hyggelig å møte igjen mange av de man såvidt ser snurten av langs elver og vann i sesongen, og alltid noen nye, trivelige folk også.