Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Av alle tenkelige kombinasjoner, så ville Steve Vai som gjeste gitarist i Sepultura gitt høye odds. Veldig morsomt for en gammel fan av begge - selv om Derrick Green ikke synger de gamle Sepultura låtene like bra som Max Cavalera. Vai og Sepultura har samme management og vipps....

 

  • Lik 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat fått i meg en sixpack jeg Olav . Måtte det etter sjokket at Marius tippet fremover på fisketur istad mens vi håvet en smellfeit ørret på 4 hg. Vi prøvde på et makrobilde. 
Det smalt rimelig bra idet den flytevesten ga Marius en flott krage med rød plast. 
He he he Priceless ;)

Et bilde som blir dratt frem i dårlige tider, eller når snøen er som værst he he he :) :)

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA...  Sjøl om hardcore-sosialister er i både fritt fall og på svømmetur sånn dageligdags, så vil jeg og sikkert flere med meg, nyte akkurat det! Alt for å få fisken i håven (Unnskyld, Marius) Du tåler en støyt  ;)  ;D

 

Slike hendelser sitter lenge i minnet. Jeg glemmer feks ikke bruttern - godt bedugget, sklei med begge henda nedover den blankpolerte stokken, som ligger langt inn på land og langt ut mot djupet i den mørke humustjønna... Helt fantastisk  ;D  ;D

 

 

Endret av Olav Haug
  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...