Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

På tide å avslutte denne fredagen. Er alt som det ser ut som denne kvelden ?  Vet ikke ? Pm boksen har noen meldinger. Facebooken har flere, og mange, mange spørsmål jeg ikke kan svare på fordi jeg ikke vet noen ting. 
Hva skjer videre synes å være gjennomgangsspørsmålet. Hvorfor blir man kontaktet via facebook om denne siden og videre status ?
Da er det ihvertfall privat, og hvem vet egentlig hva som blir utkommet etterhvert. 
Jaggu innom usikkermomentet i skrivende stund selv. 
Godt det er data vi snakker om, og ikke et tilfluktsted fra det ovennevnte  ppcrazyeyes  ppcrazyeyes 
Jeg flykter inn i noe hyggelig :)


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sakset fra kommentatorfeltet: "Many many years later, after the making of the song, a son gets some pretty great musicians to play along. A true testament to the music and the person who created it, and to the son who has learned that it takes a LOT of work to play the incredibly HARD music of Frank Zappa."

 

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett Lars :) 

Men hvorfor står det Orakel over ditt profilbilde, og kålhue fra Gero hos meg he he he . Jeg vet jo at det sant, jeg har jo lest bibelen, og der er du jo ofte nevnt. 
Synes det er litt synd at det ikke er uthevet skrift da, det hadde jeg krevet:) 
Den låta satt litt nedi mine nye ankelsokker. Er visst noe nytt det her på hadeland,ankelsokker altså, men igjen låta var ganske digg :) 

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett Lars :) 

Men hvorfor står det Orakel over ditt profilbilde, og kålhue fra Gero hos meg he he he . Jeg vet jo at det sant, jeg har jo lest bibelen, og der er du jo ofte nevnt. 

Synes det er litt synd at det ikke er uthevet skrift da, det hadde jeg krevet:) 

Den låta satt litt nedi mine nye ankelsokker. Er visst noe nytt det her på hadeland,ankelsokker altså, men igjen låta var ganske digg :)

Jøss, er jeg endelig titulert orakel offentlig her på ffs, også ? :-)

Har nok sammenheng med at jeg var den først nordmannen som fikk ørret på over kiloen på luftgitar !

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt vi kan tulle i off topic :) 
Feirer 20 år med JungelIngunn idag :) Dæven døtte det er drøyt at hu har holdt ut. 
Men biffmiddagen jeg laget idag er vel noe av cluet ;) , samt at jeg sitter å tripper kåtere enn noen 2016 russegutt kan matche mens vi legger ut kveldens siste låt ;) 
Judas forever, Robban er brisen. Jungelord som funker av og til :) 
Skål  ppcrazyeyes 

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det alltid er med gamlinger, så tygger vi over mere enn vi kan svelge ;) 
Dragen ligger å blunder på soffen, så jeg kan legge ut en låt, og smugdrikke et glass Coto De Imaz Rijoa 2010 he he he
Livet er akkurat sånn det skal være :) :) 
Men allikavel 20 år jeg ikke ville vært foruten ;)
Natta  lllol 




 
  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fylt en henger idag med søppele etter jobb, bindi litt fluer, og tatt mitt beste glass med rødvin ever :) :) 
Ta den rødvinenekspertisen med en klype salt, da vi er litt nybegynnere på dette he he he. 
Men..... Baron De Ley Reserva 2011 var fantastisk god he he he 

Trur faktisk jeg hiver meg rundt jeg , og fyller på med et par streamere   ;) 


  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...