Gå til innhold

Sjøørretfiske i sjøen


Toggi

Anbefalte innlegg

la nå dette bilde hysteriet ligge da folkens..

folk som slipper ut igjen fisk, slips eller ikke, vet jo at man må være skånsom mot fisken. den behandles nok pent av alle inkl snekkern ;)

jævla fine fisker du drar om dagen forresten! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om det er noe å melde fra Sørlandet om dagen?

Er det sjøørret å få?

Skal kanskje nedover en tur i helgen, og skulle gjerne visst om det er nødvendig å ta med fluestang eller ikke. Du trenger ikke avsløre godplasser om du ikke vil  8)

Så lenge det finnes vann og muligheter dit du skal, så pakker du med deg fluestanga.. ;)

Snekkern: Du sender meg GPS-koordinater som avtalt? Gleder meg til i mårra, dere inspirerer meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la nå dette bilde hysteriet ligge da folkens..

folk som slipper ut igjen fisk, slips eller ikke, vet jo at man må være skånsom mot fisken. den behandles nok pent av alle inkl snekkern ;)

jævla fine fisker du drar om dagen forresten! 8)

Nei, jeg og de fleste prøver å skade fisken så mye vi kan før vi hiver den så langt og høyt vi klarer uti igjen!!! :P

Fisken tåler da et bilde på fjellet!!!!

Takk dilla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Ute igjen i dag, samme sted, samme tid, samme flue...

Ble 3 stk på meg, 1 på kompisen.

Største min på 2,3kg ;D ;D ;D

Og alle svømmer fint rundt igjen!!!

Nydelig fisk. Begynner å få skikkelig k-faktor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la nå dette bilde hysteriet ligge da folkens..

folk som slipper ut igjen fisk, slips eller ikke, vet jo at man må være skånsom mot fisken. den behandles nok pent av alle inkl snekkern ;)

jævla fine fisker du drar om dagen forresten! 8)

Nei, jeg og de fleste prøver å skade fisken så mye vi kan før vi hiver den så langt og høyt vi klarer uti igjen!!! :P

Fisken tåler da et bilde på fjellet!!!!

Takk dilla :)

ja...fisken tåler nok det helt fint.Den får mye mere juling når den går opp stryka i elva\bekken...osv. ;)

Til pål og co....spar oss for den "hykleriske moralpreken" på denne tråden da.vær så snill ...pleeeaase  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la nå dette bilde hysteriet ligge da folkens..

folk som slipper ut igjen fisk, slips eller ikke, vet jo at man må være skånsom mot fisken. den behandles nok pent av alle inkl snekkern ;)

jævla fine fisker du drar om dagen forresten! 8)

Nei, jeg og de fleste prøver å skade fisken så mye vi kan før vi hiver den så langt og høyt vi klarer uti igjen!!! :P

Fisken tåler da et bilde på fjellet!!!!

Takk dilla :)

ja...fisken tåler nok det helt fint.Den får mye mere juling når den går opp stryka i elva\bekken...osv. ;)

Til pål og co....spar oss for den "hykleriske moralpreken" på denne tråden da.vær så snill ...pleeeaase  :rolleyes:

Det jeg også mener!!! Takk!!!

Har da fått fisker i fin lykkelig form som har hatt større skader enn et lite rift fra et fjell/grus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert Morten ;D ;D

Fikk to små jeg, sleit med masse vind litt etter dere dro!!

Så vi byttet plass, men lite liv der..

Blir sliten av å kjempe mot elementene i timesvis :P

Brukte bare #6er stanga i dag..

Vi holder kontakten i morgen, mulig jeg stikker ut, om vårherre tillater det ;D

Ja, Synd det var så lei vind i dag, ble rett og slett sliten av elementene. Hadde vært kult å fiska med dere utover dagen ;)

Håper jeg kommer meg utover i 7 tiden i morgen, flo ca 09.30, og kanskje fiske til 12 tia, men har familiedag utover ettermiddagen/kveld i morgen. >:(

Klart vårherre tillater det ;) Skal jo bare være flau/svak vind med sol og sky ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja du gikk ikke glipp av så mye, bare litt koselige sosiale saker da ;D

Med Vårherre, refererte jeg til dama :P;D

Men kanskje jeg klarer å få en tur i morgen :-\

hehe, jeg skjønte det, ville bare friste deg med været ;):P skal slutte å regne kl 6, så går det over til sol/sky, og så stor sol!

Du klarer det vettu, bare si at du tar deg av alt neste helg ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la nå dette bilde hysteriet ligge da folkens..

folk som slipper ut igjen fisk, slips eller ikke, vet jo at man må være skånsom mot fisken. den behandles nok pent av alle inkl snekkern ;)

jævla fine fisker du drar om dagen forresten! 8)

Nei, jeg og de fleste prøver å skade fisken så mye vi kan før vi hiver den så langt og høyt vi klarer uti igjen!!! :P

Fisken tåler da et bilde på fjellet!!!!

Takk dilla :)

ja...fisken tåler nok det helt fint.Den får mye mere juling når den går opp stryka i elva\bekken...osv. ;)

Til pål og co....spar oss for den "hykleriske moralpreken" på denne tråden da.vær så snill ...pleeeaase  :rolleyes:

Det jeg også mener!!! Takk!!!

Har da fått fisker i fin lykkelig form som har hatt større skader enn et lite rift fra et fjell/grus!

Hehe, var ikke vondt ment. Bare påpekte at det var diskusjon. Så bildet ditt kom egentlig perfekt inn :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig OT, men hvordan stiller jeg klokka her inne ??? ??? ???

Velg "Rediger Profil" øverst på siden og så "Utseende- og layoutinnstillinger" i venstre menyen, så finner du ut av det.

Gratulerer mange her med utrolig flotte fisker.  Gjelder å komme seg ut nå, skjønner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig OT, men hvordan stiller jeg klokka her inne ??? ??? ???

Velg "Rediger Profil" øverst på siden og så "Utseende- og layoutinnstillinger" i venstre menyen, så finner du ut av det.

Gratulerer mange her med utrolig flotte fisker.  Gjelder å komme seg ut nå, skjønner jeg.

Ok, Takk!!! Fikk til melding hele tiden: Gjeldende tid på forumet: 02. April 2010, 21:42:37, men satte 1 i tidsforskjell, så ble det riktig ;D

Takk og Skål :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Var en tur i frierfjorden idag, ca 2 timer før det ble mørkt. Da var vannet på vei ned og bettet var mer enn godkjent. Mistet selvfølgelig en kilos nesten med en gang. Så noen fine vak.

Dette var i le kanten av den grusomme vinden. Sola skinte i det jeg kom, kvarteret etter regnte det og haglet. Merkelig væretype.

Ingen kanoner, men et par småpene som ga god kamp. Alle tok på sort wollybugger i farget vann.

Fikk seks stykker tilsammen.  8)

Mørten var rimelig "død", mistet en ca 0115 i natt. Vaket roolig, hadde bølge etter wollyen.

Skiftet over til Lasse 19 loppe i sort. Da smalt det gitt, hadde 4 luftkast før den takket for seg.

En torpedo som tok loppa grisehardt. Ble med en torsk på land i mørten.

Legger ut litt bilder i morgen. Fikk SØ på Coastal fast intermediate idag. Skal skrive litt om denne lina etterhvert. Tror dette er "drømmelina" for de fleste sjøfiskere for å si det slik :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei folkens hvar ute fra 05:30 i dag morres til nå..fikk 4 SØ en på 1,4 å resten så smått at vi ikke nevner de hehe...men morro hvar det å komme seg ut igjen.. :P tok alle på hvit rosa jiggy :P hadde masse følge fisk..så ser ut til at det har løsna veldig fra forgie helg jeg hvar ute..da hvar det ikke så mye respons hehe.. :P prøver å komme meg en tur ut i kveld hvis samboer tillater hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute sent i går kveld (21.00 -00-30). 2 flotte torsk (1.5 og 3 kg) og en sjøørret på ca. 1 kg. Alle tatt på svart Wolly Bugger fisket på flytesnøre. Fikk også 2 sild. Ser det er flere som får sild på flue i indre Oslofjord? Fikk aldri disse i mars/april tidligere, men i år har de vært der på flere turer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute sent i går kveld (21.00 -00-30). 2 flotte torsk (1.5 og 3 kg) og en sjøørret på ca. 1 kg. Alle tatt på svart Wolly Bugger fisket på flytesnøre. Fikk også 2 sild. Ser det er flere som får sild på flue i indre Oslofjord? Fikk aldri disse i mars/april tidligere, men i år har de vært der på flere turer?

Fikk en "stor" sild i disse tider ifjor. Tok den på runars deciever mener jeg å huske. Har forøvrig løsnet litt her oppe i vesterålen også, fikk 2 fisk forleden dag men begge var tynne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...