Gå til innhold

Sjøørretfiske i sjøen


Toggi

Anbefalte innlegg

Grattis med gromfisk  ;D Var ute en tur selv idag ble med bare to små på 4hg, blanke å fine.Bare synd at dem skal være så små :P Per ha en fin tur til Rossø\ resø blir vel siste turen før dem stenger for sesongen der da, ville tatt turen innom Dynekilen å,  kan være smart. Skittfiske 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Tok tur i dag med Knut og Marius fra Fluebanden. Det ble ikke noen Shakedown. Det hadde sjef Lars Vegas bestemt. Legger ved noen bilder. Det ble to ørret for meg, 0,4 og 1,6, og en pinne for Knutern som fortsetter og dra fisk på hver tur. Du har flytet Knut. Gøy å se. I kveld var det pattegrisen som gjaldt. Den danske veldressede varianten i lakserosa.

Dere kan lese hele rapporten på bloggen http://fiskesnakk.wordpress.com/2011/09/29/kong-pattegris/, mulig jeg kunne vært snillere med fluebandenjentene ...

6195736593_9ba6e7b427_z.jpg

6195738529_13985281b6_z.jpg

6196249412_85d830611e_z.jpg

Takk for bilder Marius.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe  ;D

Grattis med fin-fin tur Fredrik! Morsomt at jeg får skylda for en tur jeg ikke har hørt om før MMS tikket inn her, men unner deg den, er jo tross alt ikke ofte du runder kiloen i sjøen  ;D

Fleip til side: Kanonrapport og hyggelig å se at det begynner å bli liv. Tar jeg ikke feil så tok jeg pen fisk på den plassen for et snaut år siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok tur i dag med Knut og Marius fra Fluebanden. Det ble ikke noen Shakedown. Det hadde sjef Lars Vegas bestemt. Legger ved noen bilder. Det ble to ørret for meg, 0,4 og 1,6, og en pinne for Knutern som fortsetter og dra fisk på hver tur. Du har flytet Knut. Gøy å se. I kveld var det pattegrisen som gjaldt. Den danske veldressede varianten i lakserosa.

Dere kan lese hele rapporten på bloggen http://fiskesnakk.wordpress.com/2011/09/29/kong-pattegris/, mulig jeg kunne vært snillere med fluebandenjentene ...

6195736593_9ba6e7b427_z.jpg

6195738529_13985281b6_z.jpg

6196249412_85d830611e_z.jpg

Takk for bilder Marius.

Nydelig rapport Fredrik! Utrolig fine bilder, hvem tok dem:)

Gleder meg til tur i helgen!

Ps: snøret er byttet til et blått slow intermediate:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis, flott fisk! Forresten, hadde det ikke vært for meg så hadde du ikke engang sett at den var oppe. Vær så god. Man må bruke øya når man fisker også. Et gratis tips fra meg denne gangen. Vær så god igjen ;D

Men pinne du liksom? Fisken jeg tok var betydelig større enn den første din 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir i oslofjorden reka. Har meldt fra til Vegas, men prøv å hook med han.

Jepp, du piler med halen mellom beina når jeg tar på meg vadebuksa. Skjønner deg godt, det hadde blitt blodig! ;)

Blir det noe møtings i morgen da jenter? Sånn sandefjord/larviks område.

Jeg skal ut, det samme med pættisen. Vi kan jo ta en tur alle tre? Forslag til møtested? Jeg er åpen for det meste bare jeg får dyppa snøret.

Grattis Vegas ;D

Takk pistus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat kommet hjem fra hyggelig tur med Kunstneren, TubaSteinar og Per Fiskern. Har snakket om øytur i over et år, men muligheten bød seg ikke før i dag.

Taxibåt ut. Blikk hav, en del tåke. Fikk etterhvert rigget opp stengene ved den første plassen. Per Fiskern dro en vakker SØ på rundt 4-5 hekto og en enøyd lyr. Tror han tok de på nybundet reke av Bjorni. TubaSteinar fikk en fin makrell, og hadde par solide hugg av stor fisk. SØ, lyr eller havabbor.

Det var Havabbor vi var ute etter, men den glimtet dessverre med sitt fravær i dag.

På plass nr 2 så vi først en 2kg+ SØ som i følge Kunstern var minst en halvmeter opp i lufta. Så også et rekevak av en annen stor SØ. Fikk selskap av 3 sel som cruiset rundt på 50-100 meters hold.

Ellers dro vi rundt 60 småsei.

Takk til gutta for hyggelig tur, og for guiding av Per Fiskern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...