Gå til innhold

Kastetrening lørdag i Rena!


Anbefalte innlegg

Ha Ha HAAA! ;D

Å....det er så gøy å væra ramp! :D

Mer jug....

"Nå er jeg møkk lei av at du kaller meg Elmer Midd på grunn av hatten og peker på meg med det derre kameraet Slettengen.....det får ikke hjælpe om det er Zeiss-opptikk i'n!", sa Terje og satte opp ei streng mine beregna på å skremme barnehageunger.......(bare tull det også selvsagt, men teksten passa så bra til bildet! :-))

31397_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Terje Refsahl

Ja du får sagt det du Slettengen ;D

 

Her kommer iallefall noe greier fra en meget hyggelig helg i Persvika. Lenge siden det har vært så mange folk nede ved hytta

og det var helt konge.

 

 

DEN KJENTE HOFF-FOTOGRAF SLARVE TOTNENGEN

31431_s.jpg

Fullversjon: http://sportsfiske.nu/foto/arkiv/12869/31431.jpg

 

31432_s.jpg

Fullversjon: http://sportsfiske.nu/foto/arkiv/12869/31432.jpg

 

31433_s.jpg

Fullversjon: http://sportsfiske.nu/foto/arkiv/12869/31433.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er f.. i meg litt av en gjeng, takket være dere får jeg den daglige dose med breie glis.  Kvinnfolket setter også stor pris på denne inspirasjonen, vanskelig å bli grinete vettu når man daglig leser hva dere finner på av sprell.... ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Sneis

Pluss at jeg tror det har tilta for Terje...........vist du ikke kødda med tanke på de tjekkernymfene Tore. :)

 

Henning og Kenneth!

Dere må ikke tro et sekund på hva denne Slarve Totnengen sier. Den dagen dere ser meg binde en nymfe, tjekker eller hva f........det heter så ber jeg på mine knær om at dere sier i fra for da har det klikka fullstendig for meg ;D ;D ;D ;D ;D

 

Terje!

 

Hmmmm......

 

Litt zoom på detta bilde Terje

31397_s.jpg

 

31437_s.jpg

 

også litt behandlin på PC`en

31438_s.jpg

Fullversjon: http://sportsfiske.nu/foto/arkiv/12871/31438.jpg

 

Så er det jo nettopp en tjekkisk nymf som åpenbarer seg  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Savner Rena jeg ......  :'(

 

Full forståelse for det Kenneth.

Når det gjelder det totalt misslykkede ;D ;D ;D forslaget på å sette tørrfluepuristen i et dårlig lys ;D ;D ;D ;D så må jeg nok engang understreke at dere skal få slite må å ta meg i å binde "jukse" fluer.

 

Derimot skal du få se den flua på bildet snart på fluebindingstråden. Lærte`n av Staffan i for et par dager siden og den har vært skremmende god. Første kast på vakende fisk med flua resulterte i ørret på 1,1.

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Hehe...Er Staffan norgesmester i å slappe av? Kunne så jækli ha tenkt meg å vert med på den dagen der. DEN gjengen vettu :) Tror det der hadde blitt en lærerik dag for meg. hmmmm...irriterende.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Hehe...Er Staffan norgesmester i å slappe av? Kunne så jækli ha tenkt meg å vert med på den dagen der. DEN gjengen vettu :) Tror det der hadde blitt en lærerik dag for meg. hmmmm...irriterende.

 

 

Staffan er god til å slappe av, det er helt sikkert. Du skulle ha vært der Henning. Ser for meg at gitaren din hadde gjort seg meget godt rundt leirbålet på kvelden, for ikke å snakke om ditt gode humør. ;D ;D ;D

 

Her er to bilder til fra denne kjempedagen.

 

Terje!

 

Tom få et lynkurs i fluekasting av Staffan

31442_s.jpg

Fullversjon: http://sportsfiske.nu/foto/arkiv/12874/31442.jpg

 

 

På grunn av mange på sletta tok vi i bruk bushen for å trene litt på vanskeligere kasteforhold

31443_s.jpg

Fullversjon: http://sportsfiske.nu/foto/arkiv/12874/31443.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et eksempel på oppkonstruert og langt ifra sannferdig tekst til bilder av intetanende og uskyldige! :)

 

"Etter'att a Tone fikk detta hælvetes kamerafaanhentemegferingsapperatet ha'a itte brydd seg om meg!", sa'n Gunnar og slo oppgitt ut med arma!  :D

31447_s.jpg

 

Veden i bålet denna gangen hadde foresten levd et liv som hus ute i Valset før'n Roger lagde kubber av det, og gusjelov var det langt ifra noen brannfare utover den i bålringen denna dagen!

Takk for varmen Roger! :)

31448_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså du Terje....Tørrfluepurist du liksom! :rolleyes:

Han skal høre mye før øya detter ut altså....jeg viste det var noe muffens da jeg fant den slukesken rett uttafor hytta for et par år sia, og du liksom fikk det så travelt med å finna "den rettmessige eieren" så du omtrent klora den ut av henda på meg...? :-\

Kenneth tydde til fule triks for å avsløre det vi alle har vist lenge.....fy skam Kenneth! :o

Men nå har vi rota fram et annet bilde.........og rævsaksa smeller igjen på fluebinderkrakken denna gangen.......din skapnymfer!!! 8)

Henning og Kenneth!

Dere må ikke tro et sekund på hva denne Slarve Totnengen sier. Den dagen dere ser meg binde en nymfe, tjekker eller hva f........det heter så ber jeg på mine knær om at dere sier i fra for da har det klikka fullstendig for meg   

 

Terje!

Nå synes jeg du skylder Henning og....ja Kenneth også, sjøl om'n vart litt desperat, ja faktisk alle sammen en solid unnskyldning.......jeg tar helst kontanter foresten! :P

 

Å jadda...det ER fullformatslink under bildet, så ikke prøv deg! >:(

31466_s.jpg

Fullversjon: http://sportsfiske.nu/foto/arkiv/12888/31466.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Trudde f......ikke du kunne å bruke photoshop jeg Slarve ;D ;D

Hvem har du samarbeida med nå a.......???????? Detta må jo være en sammensvergelse. ;D ;D ;D

 

Men siden jeg er å blir en tørrfluepurist så lar jeg meg ikke knekke av billige filmtriks. Så vidt jeg vet så har du slått opp ordet PURIST i ordboka allerede og vet hva det betyr. En gang tørrfluepurist, alltid tørrfluepurist.

 

Du og alle andre SLUKbindere får bare fortsette med å binde slukene deres ;D ;D ;D ;D ;D

Når disse rosa tøysefluene deres svimeslår fisken og øker blyinnholdet i elva, sitter TØRRFLUEPURISTEN å binder sine flytende vidundere, uten å la seg påvirke av bildemanipulasjoner og ryktespredning ;D ;D ;D

 

Terje!

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Sneis

Må innrømme at skittene triks ble tatt i bruk og at jeg var en smule desperat, men så satt jo ikke jeg på orginal bilde heller da slik som Tore  .........  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Sammensvergelse.....jeg har ikke hørt fra Gunnar siden søndagsmorra'n jeg.......Gunnar....hvem Gunnar! :rolleyes::D

Purist = Fundamentalist (bla)........kan sikkert henge på ytterliggående.....ortodoks også kansje...?

Da blir det vel; Ytterliggående fundamentalistisk tørrfluepredikant.... ???:D

 

 

Ytterligående fundamentalistisk tørrfluepredikant, det er som musikk i mine ører ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...