Gå til innhold

Kastetrening lørdag i Rena!


Anbefalte innlegg

Skal hilse fra Staffan Lindstrøm og si at han spanderer gratis kastetrening for de som kaster kortere enn 27 meter på Kvarven ved Renaelva lørdag kveld!

Han nevnte ingenting om de som er så uheldige å kaste 28, men mitt forslag hvis du ligger på grensa, er å slå av et par meter og så late som om treninga hjælper! :D

Staffan er flink til å finna småfeil en ikke så lett får bukt med sjøl, og det kan lønne seg å ta en tur hvis en alikavæl er i nærheten!

 

Om det er noe slikt han har tankene tviler jeg på, og i tilfelle noen lurer er det kastetrening beregna på ryggsvømming i elv med båtforbud han driver med! ;D

31130_s.jpg

 

31131_s.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Kanskje ikke så dumt å trene litt på det der, i tilfelle ting går litt gæernt når man vader.  Har havna litt "utpå" et par ganger i år og blitt liggende i elva i denne stillingen.  Og når man først driver nedover elva, kunne det jo skje at man snubla oppi et vak eller to....  Ser ut til at Staffan allerede har teknikken inne.  ;D

Synd at det ikke ble noen Renatur på meg i helga allikevel.  ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg har en klaring på 15 meter innenfor denne grensa høres dette ypperlig ut ;D I tillegg har jeg faktisk tenkt meg til rena u helga allerede!! Er det gitt noe tidspunkt for når denne "seansen" starter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeno spesielt tidspunkt ble oppgitt........og da er det helt klart lov å komma så tidlig som en vil........ser egentlig ingen grunn til at det ikke skulle gå ann å dra dit allerede i dag! :D

Staffan sa bare "lørdag kveld", men kjenner jeg han og slike litt spontane ting rett blir det alt det gode humøret på alle som blir med som bestemmer! :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Har så jækla lyst å være der nå at. Snakka lenge med Terje i tlf idag, og lysten ble ikke mindre akuratt:)

Dere får kose dere alle dere som kan der borte i gokk!! :)

Du får hilse gjengen på kvarven Tore.

 

Henning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ofte ønska at Renaelva rant forbi stuevinduet mitt her på Hamar jeg Henning, og slik er det sikkert for deg også etter turen deres til Kvarven før i sommer!

Veit egentlig ikke om det finnes slike langs Renaelva, men jeg har da vært borti folk før som har bodd hele livet et steinkast fra ei fin elv uten å fiske der en eneste gang, åffår er det slik tru,............kansje jeg kan finna en som vil bytte...? :)

 

Nå har du sagt det Gunnar............ingen vei tilbake nå! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bakslengen

Er nok en mulighet for det Tore ;D

Tar med en vedsekk til jugebålet, dessuten trenger jeg å få luka

vekk noen ugjevnheter i bakslengen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere fått æren av å delta på kastekurs med Staffan. Og jeg vil anbefalle de som har mulighet til å reise å ta seg en tur.

Mannen er utrolig dyktig, og jeg tror mange kan dra nytte av han.

Selv har jeg desverre ikke mulighet til å være der >:( men skulle ønske jeg kunne..,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er god plass Tom, og skulle det bli litt trangt der det er best å stå hvis det blir veldig, veldig mange går det ann å bytte litt på........Staffan er foresten i uforskamma god form om dagen, og klarer nok å dekke hele sletta hvis det blir mange også!

 

Regnet er nok den mest uberegnelige faktoren, men å kaste går jo fint uansett.

Værre blir det hvis bålkosen og hygga som jeg ser for meg regner bort!

Det er i slike tilfeller en ønsker seg en kjempediger gapahuk eller lavo-dings, men er vi litt kreative med presenninger og tau blir det minst like trivelig det! :)

Sorger blir foresten minst dobbelt så store hvis'n tar døm på forskudd, og aller værst er det hvis en ikke engang prøver fordi det teoretisk så litt svart ut........og finner ut at det ikke ble så gæli alikavæl! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid hatt det JEG kaller høy trynefaktor jeg Anders.......riktignok ikke en slik som gjør damene skjelvne i knea, men......ja jeg går liksom så mye på trynet! :D

Mottoet mitt gjenspeiler nok like mye et ønske om å rette ut vandringsveien som ligger foran en noe, i forhold til hvordan den tilbakelagte veien kan se litt humpete og svingete ut hvis'n ser seg tilbake...........det er vel en halvgamlings forsøk på å forenkle et litt småknotete egenhverdag og i tillegg få den miss-fit'n en sjøl er til å passe litt bedre inn på et offentlig forum sammen med mer vellykka sammenskruinger! ;D

 

Her er foresten Kvarven-sletta, og tar en med kamerat-faktoren og kreative løsninger i tillegg er det egentlig god plass!

31143_s.jpg

 

Alternativ til ryggsvømmerstilen i utgangsinnlegget.......her snakker vi så lav profil at ei dykkemaske med snorkel ville gitt et helt nytt perspektiv på kansje spesielt nymfefiske.........det er jo så mange som er så gla i å se fisken ta flua! :D

31144_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og i tillegg få den miss-fit'n en sjøl er til å passe litt bedre inn på et offentlig forum sammen med mer vellykka sammenskruinger! ;D

 

Er ikke sikkert resten av oss her inn skal skryte på oss å være helt riktig skrudd sammen heller da, i alle fall ikke jeg...

Men hvor hadde all moroa blitt av hvis vi alle var like, tror det hadde blitt kjipt.

Syntes han halvgamle karen passer godt inn på forumet her jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta hadde jeg faktisk regna med Roger..........både vedsekken og gubben altså, kansje jeg får et enda bedre bilde av kaffekjelen din og bålet denna gangen enn det jeg gjorde den store gjeddeklappedagen! :)

 

Til døm som kansje synes det er mange kjentfolk som tar seg en tur, kan jeg fortelle at det er slik folk treffes og blir kjent (ikkeno bombe for de fleste, men bare i tilfelle...)........det er altså ikkeno hinder i det hele tatt om en ikke har håndhilst før........tvert imot, håndhilsinga tar jo ikke mange sekunda, og etterpå er en jo igrunn kjentfolk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Her blir det nok sosial bakevje av dimensjoner, innmari synd at jeg ikke kan komme....hadde jo vært artig å stifte nye bekjentskaper.  Innbiller meg at det blant denne gjengen finnes en del raringer.  ;D

De er rare hele gjengen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glømte i farten å kommentere det med raringer, men det stemmer på en prikk når dagsformen slår til hos en eller fler........hadde vi vært biler kunne lett latterbrøl bli sett på som støyforurensning på høyde med fri eksos, med krav om "latter-potte" eller ivertfall påbud om innkjøp av "desibel-kvoter"! ;D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...