Gå til innhold

HJELP!! patent på fluer


femundtravler

Anbefalte innlegg

Dette er en av de rareste trådene på lenge  :D

 

Gutten spurte om patent på fluer, og fikk svar og reaksjoner på det, som seg hør og bør.

Plutselig fikk han sympatierklæringer ut fra intet  ;D.

 

Så kom det litt inn på patenter generelt.

Og deretter en tråd om Rena og diverse transportmetoder pluss en masse "offentlige PM'er".  ;D

Og så litt sympati igjen....

 

Og så tilbake til patenter igjen: Pål, jeg tror ikke patentkontoret i dag gir ut patenter til personer de VET ikke er oppfinneren. Så hvis noen hadde hatt et så kjedelig liv at de hadde giddet å protestere mistenker jeg at det hadde blitt trukket tilbake. Men nå gikk vel aldri salget nevneverdig bra på de fluene? Teknikken egner seg best til nymfer eller?

 

Jeg gleder meg også til å se fluene til femundgutten. Jeg tror trikset er å gi dem gode navn. DA kan du bli udødelig  ;D

 

 

 

;D:D Personlig er jeg nok av den litt surrealistiske typen, og synes det ligger stor humor i reale avsporinger. Måtte le godt da tråden plutselig helt ut av patentkontortekniske forhold dreide seg om hvorvidt det er mulig å ta seg med tog til Rena  ;D:D  Kanskje det t.o.m. er mulig å booke sete i komfortvognen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Har dessvere ikke det.. sitter på fluefiskesiden ulovlig på skolen nå og når jeg kommer hjem er det rett på jobb...   binder ikke en gang en flue om kvelden...   

 

men som sakt så er fluene ute...   ;D

 

Dette var ekstremt skuffende, og det tror jeg flere er enig i!

Å knipse et bilde og legge ut tar jo knapt 5 minutter, så det bør du ha tid til!  :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessvere ikke det.. sitter på fluefiskesiden ulovlig på skolen nå og når jeg kommer hjem er det rett på jobb...   binder ikke en gang en flue om kvelden...   

 

men som sakt så er fluene ute...   ;D

 

Er de "ute" på nettet, "ute" på tur, "ute" av tanke og sinn, "ute" som i utdatert og uaktuelle. Sliter litt med å forstå "ute"... Har jo vært såpass med prat om fluene at det ville vært kjekt å se dem..

 

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er de "ute" på nettet, "ute" på tur, "ute" av tanke og sinn, "ute" som i utdatert og uaktuelle. Sliter litt med å forstå "ute"... Har jo vært såpass med prat om fluene at det ville vært kjekt å se dem..

 

Morten

 

Hehe.. skjønte ikke helt den jeg heller, men heller vel til at han mener at fluemønsteret allerede er å få kjøpt i butikkene. Altså et mønster som er gammelt, og tilgjengelig for alle. Har jeg rett???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt skjer. Bandt et tullemønster en gang jeg også som jeg trodde var helt unikt. Kjørte på med fasanhalehaler, peacock herl,  hane hackle og rød ribbing og styrte på. Så fant jeg ut at den var prikk lik ei flue som heter Royal Coachman 'a gett!  ;D

 

[attachimg=#]

post-2261-13949851197956_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

×
×
  • Opprett ny...