Gå til innhold

Ahh så var dagen her


J A Berger

Anbefalte innlegg

Pål H,

Lov til å prøve seg da! Har forståelse for at dere vil ha den for dere selv..

 

Hehe.. litt vittig er det jo at dette er en av de mest besøkte elvene i Norge laugh.png' alt=':lol:'>

Siden andre holder elva så tett til sitt bryst skal ikke jeg svare konkret på spørsmålet heller. Du kan trøste deg med en ting Pål: Det er ingen uoppdaget elv, masse folk, trangt om plassen og til tider ganske vanskelig fisk. Vanskelig fisk er det jeg setter mest pris på ved denne elven i tillegg til størrelsen, vannkvaliteten, naturen og fisken.

 

Så forresten Lenth, doktoren og Nilsen der i helga.

Kanskje det kommer en oppfølger til Tørrfluelandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen

Bruk nå heller tiden på å finne plasser der det er mindre folk. Ingen ting er mer jævlig enn folk når man er på fisketur :)

 

Det finnes flere fine elver og vann på østlandet som inneholder stor grov fisk, vakker natur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest øystein

Enormt mye folk dær i forje uke,jeg har tilbrakt en uke i elva de siste 4 årene men aldrig sett så mye folk,sporten hadde solgt fiskekort for 60000 :shock: bare i god uka :shock:

 

 

fikk bekreftet at tørrflue landet 2 er under filming :mrgreen: =D> ,møtte tilogmed bård på mandag.

 

Er det mange hær som har vært i elva forje uke(det er jo mulig at vi har truffet på hverandre)tror foresten jeg så Rune på fredag.

 

fikk bra med fisk, min største var 1,3 hadde håpet på større, fikk en på 55cm i fjor og håpet på en over 2 i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest øystein

har mørkt hår men ikke sp han du snakket med heter Stian.

 

Jeg fisker med en scott s3 hadde på meg en blå scott caps grønn vadejakke med en wiliam joseph chestpack utenpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja Rune, nå får du snart sende bildene du har tatt av meg pr post, for dette er det eneste fiskebildet som ble tatt av meg med mitt eget kamera..... Venter i spenning... :smt118

 

Selv om denne fisken ikke var størst, så var den fryktelig pen.... laugh.png' alt=':lol:'>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...