Gå til innhold

Hva er ditt(dine) nyttårsforsett som fluefisker?


Åge

Anbefalte innlegg

i og med at jeg nå er full av overmot siden det ser ut til at jeg klarer nyttårsforsettet for 2008 ( ikke kjøpe flere femmere, og så snakker vi ikke om andre klasser selvsagt), så tenkte jeg å utvide målsettingen for 2009. Vet at det er litt offtopic, men jeg fant en link på sol.no som jeg tror kan være et passende mål for 2009, han er jo bare 6 år yngre enn meg. Noen andre som blir med på samme mål?

 

http://www.rb.no/lokal_sport/article4014589.ece

 

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

i og med at jeg nå er full av overmot siden det ser ut til at jeg klarer nyttårsforsettet for 2008 ( ikke kjøpe flere femmere, og så snakker vi ikke om andre klasser selvsagt), så tenkte jeg å utvide målsettingen for 2009. Vet at det er litt offtopic, men jeg fant en link på sol.no som jeg tror kan være et passende mål for 2009, han er jo bare 6 år yngre enn meg. Noen andre som blir med på samme mål?

 

http://www.rb.no/lokal_sport/article4014589.ece

 

Morten

 

Skal du begynne med turn i en alder av 46? Lykke til!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i og med at jeg nå er full av overmot siden det ser ut til at jeg klarer nyttårsforsettet for 2008 ( ikke kjøpe flere femmere, og så snakker vi ikke om andre klasser selvsagt), så tenkte jeg å utvide målsettingen for 2009. Vet at det er litt offtopic, men jeg fant en link på sol.no som jeg tror kan være et passende mål for 2009, han er jo bare 6 år yngre enn meg. Noen andre som blir med på samme mål?

 

http://www.rb.no/lokal_sport/article4014589.ece

 

Morten

 

Skal du begynne med turn i en alder av 46? Lykke til!  ;D

 

Turn ?? nei, turn er femi... tenkte mer på bodyen.. så et treningsapparat på "TV-shop", og det er jo bare 5 minutter hver dag som skal til... ;D

morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.- Fiske mindre

2.- Bruke mer tid på Fruen

3.- Bruke mer tid på kidza

4.- Bruke mer tid på Hunden

5.- Besøke familen i løpet av sesongen

6.- Bygge terasse på hytta

7.- Gå i kirken. (minst en gang)

 

:-\

 

 

 

Ser ut som fruen til leifmorten har logget på på hans brukerkonto! ;D

 

hehehehe...her må fruen ha vært i gang mens far lå og znorket på zofaen...

 

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm mye pinglete forsetter dere har gitt ;D

 

Her er mine flueforsetter:

 

1: Ta opp ørretfiske igjen.

2: Ørret på tørt over 1.7kg

3: Gjedde over 11.2 kg

4: Kveite over 23.2 kg

5: Asp over 4.3kg

6: Havabbor over 2kg

7: Slutte å fly etter disse hersens kvinnfolka. I hvertfall trappe ned.  ;D

 

Hvis ikke ALT dette går i boks slutter jeg med fluefiske og brenner alt utstyr. Så skal jeg grave ei svær bøtte med mark og spikke meg ei stang og sette meg i hydrosvingen i Hakadalselva og starte et nytt liv.  ;D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm mye pinglete forsetter dere har gitt ;D

 

Her er mine flueforsetter:

 

1: Ta opp ørretfiske igjen.

2: Ørret på tørt over 1.7kg

3: Gjedde over 11.2 kg

4: Kveite over 23.2 kg

5: Asp over 4.3kg

6: Havabbor over 2kg

7: Slutte å fly etter disse hersens kvinnfolka. I hvertfall trappe ned.  ;D

 

Hvis ikke ALT dette går i boks slutter jeg med fluefiske og brenner alt utstyr. Så skal jeg grave ei svær bøtte med mark og spikke meg ei stang og sette meg i hydrosvingen i Hakadalselva og starte et nytt liv.   ;D

 

 

Oi.., snakk om å skape trøbbel for seg selv. Sikkert noen unge her som kunne få glede av utstyret ditt istedet for at du brenner det. Lykke til med nytt liv i Hydrosvingen  i 2010.  ;D ;D

 

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.., snakk om å skape trøbbel for seg selv. Sikkert noen unge her som kunne få glede av utstyret ditt istedet for at du brenner det. Lykke til med nytt liv i Hydrosvingen  i 2010.  ;D ;D

 

 

Joa mulig jeg skaper litt trøbbel for meg selv.. men har jo klart å få de 1 gang så hvorfor ikke  ;D Og går det ikke som planlagt har jeg ihvertfall en gyldig unnskyldning til å slutte med denne tullete hobbyen og heller trappe opp damejakten og markfiske betraktelig.  ;D 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo vært den onde planen hele tiden: om natta når vi er på langtur og du ligger med armen godt rundt den lille grønne plysjfrosken "Joachim" som du alltid må ha med deg når du sover borte (regner med det er greit jeg forteller om den her blant folk du kjenner? :P) så har jeg med innviklede tekniske dingsebomser tappet huet ditt for all egentlig fluefiskefokus og sakte erstattet det med det du så uskyldig tror er "fotohobbyen din".

 

Før var det: "hmmm, om vi drar ned til elva når det er 22,3 grader i luften og vinden står fra sørøst og det er relativ stabil vanntemperatur rundt 16,7 grader så klekker det vespertina i områder nedstrøms for elvekant med avblomstret engesoleie". Nå er det: "Oi! Ei bikkje, den var fin. Henn er kamera. Ta bilde" halllooooooo :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo vært den onde planen hele tiden: om natta når vi er på langtur og du ligger med armen godt rundt den lille grønne plysjfrosken "Joachim" som du alltid må ha med deg når du sover borte (regner med det er greit jeg forteller om den her blant folk du kjenner? :P) så har jeg med innviklede tekniske dingsebomser tappet huet ditt for all egentlig fluefiskefokus og sakte erstattet det med det du så uskyldig tror er "fotohobbyen din".

 

:-X;D Du får sagt det  ;D En ting er i hvert fall sikkert: OM du noen gang vil slutte å lage Ørretboms- filmer (yeah, right  ;D), så slutter jeg også, og det blir ikke aktuelt å gjøre det med noen andre enn deg. ;D

Du er konge å jobbe sammen med, Odd  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaaa

Sleng deg på tråden om drømmefisketuren, det er etpar heite tips der om nye plasser. Moro med drømmer - det er de som bringer oss videre.

 

Kult dette forumopplegget, jeg mæl vel høl i huggu på folk her og, men til og med jeg har abstinenser etter turen...

 

Hehe, sjekk og tråd om julegaver, jeg har outa den hairy rapperdudesixpencen DU GA MEG. Men du fikk vin. Argentinsk til og med.

 

men til topic: nyttårsforsett om flere fisketurer, rett og slett:)

 

oc

 

ps: du kan jo ringe meg og da men...nei ....du la igjen telefonen din på flyet du ja. Og jeg mista min i badekaret. Men da var vi jo tilbake fra fjellet og trengte ikke passe på lenger. Surrehuer.

 

Ok. nytt forsett: ikke miste mer teknisk utstyr i vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...