Gå til innhold

SØ TUR I VESTFOLD/TELEMAR 08


Loop Mads

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg er klar for fiske både lørdag og søndag.......

Vet ikke om det blir overnatting for min del, men vi får se...

Jeg er ihvertfall lommekjent i larviksdistriktet/ sandefjord, så vi kan dra innom mange knallplasser i helga hvis det er interresant for dere?

Hvis noen skal ut i morra kan vi jo møtes f.eks på vikerøya i viksfjord.Når kan vi jo avtale?

Gode parkeringsmuligheter og godt fiske...

 

Mvh Magnus ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

vi er ihvertfall 2 stykker som tar med Lavoen, blir helt sikkert knall tur. Vi er fra larvik men litt luft om øra skader ikke.

leirplass er ikke bestemt ennå, men det er plass i teltet hvis noen trenger dette

 

Kristian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke syd-fylket allikevel selv om jeg godt kunne tenkt å eksplorere noen nye plasser... Tur til Langø ( utenfor Bogen Stokke).. Fin farge på vannet, 3 gr temp. Litt lite bris for SØ, men en slank blank tok på Jiggy ( grønn / Chartreuse)..  14 dgr siden ble det tatt en på ca 3 kg iflg grunneierne. Den ble satt ut idet den visstnok skulle veid nærmere 5....  ( sannhetsgehalten kan jeg ikke si noe om ..)

Pølser smaker forresten hakket bedre ute... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke syd-fylket allikevel selv om jeg godt kunne tenkt å eksplorere noen nye plasser... Tur til Langø ( utenfor Bogen Stokke).. Fin farge på vannet, 3 gr temp. Litt lite bris for SØ, men en slank blank tok på Jiggy ( grønn / Chartreuse)..  14 dgr siden ble det tatt en på ca 3 kg iflg grunneierne. Den ble satt ut idet den visstnok skulle veid nærmere 5....  ( sannhetsgehalten kan jeg ikke si noe om ..)

Pølser smaker forresten hakket bedre ute... ;)

Bare så det er sagt Hans eller grunneieren er virkelig en man man kan stole på!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...