Gå til innhold

SØ TUR I VESTFOLD/TELEMAR 08


Loop Mads

Anbefalte innlegg

  • Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Hei

 

Hadde idag mini samling av treffet, det gikk strålende selv om det blåste nesten storm.

St 1 var guide idag og fant et fint sted som lå i le.

 

Idag var Lars Erik M, Sailfish, Sten og undertegnende samlet.

 

Vi fisket ganske iherdig ikke langt fra Ølbergholmene. Larviks karen St 1 var den som fikk to blanke idag på en mini utgave av Grå Frede. Det skal sies at også Lars Erik klarte å få dagens fangst på flue, nemlig en flyndre ;D Dette sa han litt rolig med en bismak i munnen! Tvinn på lina fikk skylda, men fisk er fisk er min regel!

 

Det var artig å bli kjent med to nye SØ fiskere det "lyste" engasjement av.

Legger ved noen bilder, jeg kan ikke delta i morgen av private grunner. Jeg koste meg veldig med denne gjengen så jeg gleder meg allerede til 9.Februar.

 

Takk for turen gutter! NB! PLASSEN ANG TELTING ER FLYTTET TIL RANVIKA VED KJÆRRINGVIK

 

Her ligger Lars Erik og "klanen" ;D

post-1259-1394985346755_thumb.jpg

post-1259-13949853468039_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba i surt vær! Skal skifte jobb, og har fri siste uke i januar. Satser på noen turer i Tønsbergområdet. Første ørret i januar er målet. Kanskje målet i år rett og slett skal være (minst en) ørret i hver måned.  :rolleyes::) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glimrende helg, på tross av stiv kuling og heller labert fiske for min egen del.

 

Toggi, st1, Sailfish, Dennis, Robin, Mads & mannen tidligere kjent som "fluekuken"  ;D - veldig hyggelig å treffe dere alle.

Robin og Dennis - takk for turen til "hemeligøya"  ;). Jeg skal tilbake og ta revansje der!

Spesiell hilsen til bålgutta Sailfish og st1 fra Ranvika - de andre som satt hjemme i sofaen i går kveld gikk glipp av en fantastisk kveld utendørs!

 

Her kommer litt bilder:

[attachthumb=1]

Her gjør han det igjen. Samme fisken som Toggi tok bilde av. Litt misunnelig, jeg?

 

[attachthumb=2]

MYE bedre enn å glane på TV'en!

 

[attachthumb=3]

Spesiellt moro i godt selskap! Pølser, cola, pils og en helsikes masse juging.

 

[attachthumb=4]

Ikke værst å starte dagen slik...

 

[attachthumb=5]

Ingen kommentar. Bare se på bildet.

 

 

Vi ses senere i vår, gutter!

post-742-13949853503029_thumb.jpg

post-742-13949853503622_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Alle sammen det var morro å få treffe dere på søndag.

 

Mye fiske erfaring og utstrys erfaringer. Det er jo ikke altid det er utstyret det kommer ann på men det har han/hun bak utstyret som er avgjørende. Samt at utstyret skal passe sammen for at det skal funke.

 

Fine bilder dette ja, været var jo ikke all verden.

 

Det jeg kan garantere er at sjøørretfiske her blir bare bedre og bedre utover 1 mnd til så blir det rått.

 

Det blir flere turer ja.

 

Hilsen

 

Mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI PRØVER PÅ EN NY SJØØRRET TUR/TREFF I LARVIK/VESTFOLD SØNDAG 10.02.08.

 

Det var hyggelig å treffe flere sø fiskere sist gang, så vi prøver igjenn. Mriks, Loopman, oterøya, kjøn og meg har meldt sin tilstede værelse. Så dette blir bra. Flere som har lyst så er det bare å henge seg på, det var mange gode tips å få sist gang.

 

Håper på bedre vær og mer fisk. Det nærmer seg grom tiden nå. ;D

 

Hilsen

 

Mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Er det stor interesse for å møte opp på Lørdag 09.02 og vi blir en gjeng så kan jeg godt bli med på det, hvis noen reiser fra litt lenger avstander så skjønner hvertfall jeg veldig godt at de vil benytte seg av to dager. Som Lars Erik M sist ;)

 

Så jeg kan hvertfall bli med på en evt to dagers fiske, det er bare gøy. Jo flere jo bedre, dette er en

sjøørret "happening".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg helt sikkert med på treffet, sist kolliderte det med nordisk uttagning i isfiske. :(

Om 14 dager blir det nok bra fiske også bare mildværet fortsetter ;D

Gleder meg til å treffe mange nye fiskere som deler samme lidenskap, nemlig sjøørretten!

 

Mvh Magnus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser til Tønsberg for å fiske førstkommende helg, men mulig jeg hiver meg med neste helg også. Har meldt plussgrader, med en moderat mengde vind (7-9 m/s). Satser nok på Langøya. Så hvis dere ser en tulling med Orvisbøtte, gule briller og grønn fiskevest med en kraftig bue på sjuer'n - ja så er det nok meg.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

 

Jer er klar som et egg den 10.02 og stiller også den 09.02 om det er flere som skal. Dette blir gøy så håper så mange som mulig blir med :) dette blir en knallhelg med godt fiske og ikke minst deling av fiskehistorier/erfaringer med kaffekoppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har meldt sin inter. for fiske den 10.02.  og selvfølgelig overnattning i lavo eller telt fra den 09.02 for dem som vil det.

 

De som kommer er: Mriks, Loopman, Oterøya, Kjøn, KL, Toggi og JB muligens.

 

Ja Loopman du lever lenge på denne her eller..... ;D (bilde1)

Du kommer vel til å skrønne den 200 gr. større. :):D;D

 

Så kan jeg skrønne om disse på en kort dagsfiske.. ;D ;D ;D ;D ;D (bilde 2)

post-1034-13949853755222_thumb.jpg

post-1034-13949853755706_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å passe på at det ikke er no tvil, kommer jeg også :):D

 

Looking forward to meeting you all again :D + kanskje noen som ikke var på treffet sist. Mest sannsynlig skal jeg nok overnatte den helga også, men blir nok til at jeg tar med MYE MINDRE turutstyr enn sist, alt for tungt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Folkens. Blir varm i kastearmen bare av å lese om andre med lidenskap for sjøørret ...  Er det bestemt hvor dere skal ha basecamp? Synes jeg så noe om Ranvika. Svigers har sommersted i Kjerringvik og det kan hende løyve blir innvilget av fruen. ( Hu pleier å være med på SØ raid iallefall dagsturer..)

Mer info please. . Lavvo / telt / food etc. Hilsen Russell ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...