Gå til innhold

SØ TUR I VESTFOLD/TELEMAR 08


Loop Mads

Anbefalte innlegg

  • Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mener det er skiltet telting forbudt på ølbergholmen... sikkert ingen som bryr seg nå.

 

Skulle noen spørre, så har jeg sysklesk... sykdeskli.... dyslesik... skyldeksi... eh.... lesevansker. ;D

 

 

 

Tror dette blir bra. Jeg låner to telt hos en kompis, har presenenning og tar med en sekk ved.

 

Ring meg på 9070 8816 på lørdagen / søndagen, eller før hvis noen skal sitte på nedover lørdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir moro  ;D

 

Det er forøvrig meldt stiv kuling på lørdagen og frisk bris på søndagen (sikkert stillere på morgen / kveld). Vinden skal komme fra ves-sørvest, så det blir sikkert mulig å finne litt lunere stedet.

 

Så får vi se om vind og vær skiller de desperate fra de mer bedaglige!

 

(Jeg er desperat, så jeg reiser uansett ned på lørdag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del må dessverre helga utgå da jeg fikk operasjon av øya tidligere enn jeg trudde.

Kan sikkert få til å fiske, men jeg er lite lysten på å dra ned dit mens jeg ser ut som et skambanka juletre i trynet ;D

 

håper turen blir knall,jeg er med på den som planlegges i februar!

 

skitt fiske!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg tar med 6 manns lavo og har med 1 ekstra benk. Regner med å være i området ett sted mellom kl. 11 og 12 lørdag formiddag. Jeg blir til ut på søndag ettermiddag. Lavoen ble utsatt for sterke naturkrefter sist sommer og jeg vet den er litt lekk. Jeg har desverre ikke rukket å tette og impregnere den på nytt ennå. Men, det er ikke slik at du blir kliss blaut. Trenger du plass så si fra.

 

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har vært der noen ganger og det er fint å telte der.  Med forbehold om at det ikke er telting forbudt der da, men tror ikke det.

Har lagt ved et bildet av plassen.  Som du ser er det 2 viker der og muligheter for mange å fiske samtidig.

 

God tur

Karl

[attachthumb=#]

 

 

Det er vel en vei jeg ser ned til gresslettene og ikke en stor sti ell no? Bare lurer ang bæring overnattingsutstyr etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har vært der noen ganger og det er fint å telte der.  Med forbehold om at det ikke er telting forbudt der da, men tror ikke det.

Har lagt ved et bildet av plassen.  Som du ser er det 2 viker der og muligheter for mange å fiske samtidig.

 

God tur

Karl

[attachthumb=#]

 

 

Det er vel en vei jeg ser ned til gresslettene og ikke en stor sti ell no? Bare lurer ang bæring overnattingsutstyr etc.

 

er et stykke å gå.Det er nemlig bom oppe i nærheten av campingplassen om jeg ikke husker feil.

Hvis ikke det blir alt for mye blåst og drit på lørdagen dukker jeg nok opp med lavvuen...og kanskje en trillebor.

 

Ved er kanskje en ide å ha med, tror ikke det er så mye gammel skog å fyre opp med der ute....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har vært der noen ganger og det er fint å telte der.  Med forbehold om at det ikke er telting forbudt der da, men tror ikke det.

Har lagt ved et bildet av plassen.  Som du ser er det 2 viker der og muligheter for mange å fiske samtidig.

 

God tur

Karl

[attachthumb=#]

 

 

Det er vel en vei jeg ser ned til gresslettene og ikke en stor sti ell no? Bare lurer ang bæring overnattingsutstyr etc.

 

er et stykke å gå.Det er nemlig bom oppe i nærheten av campingplassen om jeg ikke husker feil.

Hvis ikke det blir alt for mye blåst og drit på lørdagen dukker jeg nok opp med lavvuen...og kanskje en trillebor.

 

Ved er kanskje en ide å ha med, tror ikke det er så mye gammel skog å fyre opp med der ute....

 

Hmm, hvor langt er det snakk om? :-\ Går greit å bære utstyret i 15-20 min, men lenger enn det så blir det nok vanskelig med utstyret jeg tenker å ha med nå. Da må jeg forandre litt på planene og leve litt enklere ;D

 

Ang ved, kan vi ikke bare bruke bommen a?? ;D ;D ;D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som stiller nå til helga også ell? Hvordan skal vi ordne med overnatting og sånt? skal alle ta med telt ell hva ???

 

Sikkert mest folk på søndag men for de av oss som telter så skal vi finne et passende leirsted og leve litt cowboy-liv med stort bål etc. Satser på å ta med minst en sekk ved fra en bensinstasjon på veien!  ;D ;D

Regner med å være i området senest kl 1400, helst en del før!

 

har med et tre-manns tunneltelt + en presenning.

 

Lars Erik

Mobil 9070 8816

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...