Gå til innhold

SØ TUR I VESTFOLD/TELEMAR 08


Loop Mads

Anbefalte innlegg

  • Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Hvor gammel blir du i dag Toggi  ;D8);D8)

 

dt

 

Sett alle damene som har gratulert meg nå eller? ;D ;D

 

Sorry avsporing, men den går til "Sage kongen"

Gleder meg til treff, her skal det grilles pølser eller hur? ;)

 

Dette blir knalll gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å slenge meg med på denne selv :) En fisketur i vestfoldtraktene er ikke dumt. Kunne være morro å bli bedre kjent med flere her på forumet, særlig godtfolket fra vestfold/telemarkstraktene. Kjenner jo et par av dere som har meldt interesse her fra før av. Og skal bli gøy å hilse på Toggi og Mads her inne, dere er virkelig ildsjeler når det kommer til sjøørretfiske.

 

Forslag til NÅR og HVOR? Vil foreslå larviksområdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Robin

 

Skal ringe med Mads jeg, siden han startet denne tråden. Alt ansvar til han ;)

Synes Larviks fjorden høres bra ut, god ide. Hvis flere skriver ned dato som passer til Mads på PM eller her så kan vi jo finne ut når flest kan.

 

Gutta fra Vetfold kan mye om SØ fiske, dessuten har vi jo Robin her som er en dyktig SØ fisker.

 

Bare et forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med. Må bare kjøpe blomster til ho hjemme et par dager i for veien

Hilsen Sten

 

;D Knall, det er bra at du blir med!

 

Hvis du er i tvil så har JB her inne mange bra "triks" :D

 

Åge, hva med dere? Joma, Rune 1967, Fiskeren 35? Kan dere bli med? Fra dere til Larvik tar det ca to timer.

Hvis bjorni kan så kan vi kjøre sammen. Skal høre med Anders 80 her, Sailfish og Fosse.

 

Håper Streamteam også kan bli med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg kjempemuligheter til å bli med. Sier bare til kona: Nå har jeg kjempelyst til å besøke svigers igjen til helgen, har ikke sett dem på over to uker. De bor nemlig i Tønsberg.  ;) Og når kona har scannet bilen og sett at den er helt tom for fluefiskeutstyr så er hun lettet, og ser frem til familiehygge med kaffe og kaker i 2 x 12 timer. Hun har bare glemt at vi har fått takboks på bilen.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et flott tilbud til folk fra oslo traktene det da Larserikm, gøy å få med flere fra de traktene også, kanskje vi må forandre sted og tittel på tråden her :) Sandebukta er vel rimelig spennende! Ellers har vi jo alltids langøya som det er blitt arrangert treff på flere ganger før, utrolig flott sjøørretplass med mye fin fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suverent tiltak, jeg er med! Får sikkert med meg en kompis så sant det passer med barnepass etc. for han.

Lars Erik: Vi henger oss sikkert på, evt. kjører vi egen bil, men da kjører vi samlet nedover!

 

Har lenge grublet på å ta en tur nedover i de trakter så dette var knall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Gutter og damer er jo også velkommen.

 

Jeg hadde tenkt første tur søndag 27.01.08. Slik at alle har god tid til å planlegge. Dette var jo veldig bra respons på veldig kort tid. Så dette var kanon.

 

Hadde tenkt på viksfjord, alt med vær forbehold selvfølgelig.

 

Dette blir ikke siste turen, her blir det flere utover våren og sommeren. Blir en pause for min del rundt 1 mai for da ha kjærringa termin. ;D ;D

 

Alle kan ta å invitere til tur her.

 

Hilsen

 

Mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Noen som vet om dette er under 5er cup helga i Kristiansand? For da blir jeg oppriktig lei meg.

Det er nok desverre det :-\.så en annen dato for treff kunne kanskje vært aktuelt.Antar at det er flere her som skal på Cup'en

Hadde tenkt på viksfjord, alt med vær forbehold selvfølgelig.

Hilsen

 

Mads

.

 

Er det HER?

Hvordan er mulighetene for teltplass ....og greie tilgjengelige fiskeplasser til alle.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27. JANUAR?! Er dere spik, spenna gærne.... Kaldt, jo!  ;D

Tenkte mer Mars / April... 8)

 

Jaja, får vel ta frem alt ulltøy jeg eier og har - for være med, det skal jeg!

 

Om noen er gærne nok til å bli med nedover fredagen (etter jobbtid) allerede, og tåler to netter i telt, så er jeg med på det. Eller lørdag-søndag. Uansett, jeg har i hvertfall stasjonsvogn og telt og en hel liten haug liggeunderlag.

Er det noen lokale helter som vet om en bra plass å telte - badestrender er ofte glimrende på denne tiden av året!

 

(steike, nå må jeg jobbe opp litt pluss-poeng på hjemmefronten OG binde en haug SØ-fluer...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...