Gå til innhold

Orvis-bøtta


Anbefalte innlegg

Jeg var ute med den Danske bøtta for noen turer siden. Dette var en relativt kald dag og jeg skulle gjøre klart utstyret. Jeg glapp bøtta fra litt under hoftehøyde og den sprakk når den traff bakken. Ja det var litt kaldt (+1), mnen jeg hadde ikke trodd at det var 60-70 cm. som skulle til før den sprakk? Sprekken hemmer jo ikke funksjonen på noen måte... bare irriterte meg at det skjedde, og fikk meg til å tenke på om det kunne være forskjell i kvalitet på plasten??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Jeg var ute med den Danske bøtta for noen turer siden. Dette var en relativt kald dag og jeg skulle gjøre klart utstyret. Jeg glapp bøtta fra litt under hoftehøyde og den sprakk når den traff bakken. Ja det var litt kaldt (+1), mnen jeg hadde ikke trodd at det var 60-70 cm. som skulle til før den sprakk? Sprekken hemmer jo ikke funksjonen på noen måte... bare irriterte meg at det skjedde, og fikk meg til å tenke på om det kunne være forskjell i kvalitet på plasten??

 

 

Hadde aldri skjedd med Orvis linekasse  ;D . Men det blir litt som å sammenligne en grå og stilfull Mercedes McLaren SLR Roadster med en gusjegrønn Lada eller Fiat 124 ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest øystein

Jeg var ute med den Danske bøtta for noen turer siden. Dette var en relativt kald dag og jeg skulle gjøre klart utstyret. Jeg glapp bøtta fra litt under hoftehøyde og den sprakk når den traff bakken. Ja det var litt kaldt (+1), mnen jeg hadde ikke trodd at det var 60-70 cm. som skulle til før den sprakk? Sprekken hemmer jo ikke funksjonen på noen måte... bare irriterte meg at det skjedde, og fikk meg til å tenke på om det kunne være forskjell i kvalitet på plasten??

 

 

Hadde aldri skjedd med Orvis linekasse  ;D . Men det blir litt som å sammenligne en grå og stilfull Mercedes McLaren SLR Roadster med en gusjegrønn Lada eller Fiat 124 ;D ;D

 

Slik ;D

mercedes-b-slr-5-800x600.jpg

cf21.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gitt tapt for presset og gått til innkjøp av en Orvis-bøtte. Var litt uvant å kaste til og begynne med, men det gikk seg til.

Fant ut at jeg er meget godt fornøyd og kommer nok til å bruke den til mer en bare fiske etter SØ i sjøen!!

Utrolig kjekt å slippe at snøret setter seg fast i all mulig drit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ja, man kan si mye rart om danskenes øldrikking, mangelen på god fysikk, den nærmeste fraværende uttalen av ord og dere noe undelige smak for design av linekurver. Men service kan de. Fikk følgende e-post i innboksen:

 

Hei,

 

Jeg har læst på fluefiskesiden, at du har sprækket din linekurv, hvilket vi

naturligvis beklager meget. Vi har solgt rigtig mange og aldrig hørt om det

før, men er det en du har købt hos os direkte eller hart du købt den hos

Bårdsen?

 

 

 

Mvh

osv.

 

Denne e-posten var nok til Martin J. Hagen, men uansett et pluss til linekurv.dk her!  :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri prøvd orvisbøtta og er ny bruker av den danske linekurven. Har hatt den med på de siste turene etter sjøørret og er overbevist! Jeg forstår faktisk ikke hvorfor det tok meg så lang tid før jeg prøvde bøtte. Det kan jo ha noe med prisen på orvisbøtta å gjøre? ???

 

Den danske linekurven er iallefall suveren og jeg drar ikke ut etter sjøørret uten den.

 

Mvh Sjur

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...