Gå til innhold

Mygg ring


Juvis

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Skulle vi stte en dato for posting av fluene?

Hva med å si mandag 3 mars? Fint med en deadline.

 

Jeg synes det er for lang tid, mener vi kan binde i løpet av uka som kommer og sende inn i slutten av den eller tidlig i neste. Dvs 25-26 feb.

 

Jeg skal prøve å få laget en klekker i str. 18 i løpet av neste uke jeg, så slipper alle å vente på meg.

 

Nice :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg synes det er for lang tid, mener vi kan binde i løpet av uka som kommer og sende inn i slutten av den eller tidlig i neste. Dvs 25-26 feb

 

 

Ja la oss bli ferdig med det nå.

 

Kona drar på 14 dagers ferie på mandag med junior, så da er jeg endelig sjef hjemme igjen!  (les- binding, fiskefilm, sure sokker og 22 55 55 55)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også fint med mail for å sende bindebeskrivelse, info om flue / bilde. Ev. kan vi legge det direkte i denne tråden helt til slutt. Jeg synes det er mest spennende å få en overaskelse når alle er ferdige  :D, men uansett fornøyd med å få se nye fluer  ;):D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også fint med mail for å sende bindebeskrivelse, info om flue / bilde. Ev. kan vi legge det direkte i denne tråden helt til slutt. Jeg synes det er mest spennende å få en overaskelse når alle er ferdige  :D, men uansett fornøyd med å få se nye fluer  ;):D.

 

Jeg kan ta bilde av alle bidragene og legge ut hvis ikke det er noen andre som kan, så kan hver enkelt legge inn litt om sitt bidrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 "pulemygg"  ble sendt i posten i går. De bør ha surret seg frem i morgen. Da er de kanskje 11.

 

bjorni

 

"pulemygg"?

 

Et mønster jeg har gått glipp av eller?  ???;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"pulemygg"?

 

Et mønster jeg har gått glipp av eller?  ???;)

 

Mønsteret skal visstnok fremstille 2 mygg som koser seg litt. I Vest-Telemark blir ofte en spade kalt en spade, og mønsteret fikk navnet pulemygg. Jeg fant mønsteret i en artikkel i Flugfiske i Norden, der den kalles TK. Jeg syntes mønsteret så spennende ut, noe det viste seg å være. Kommer tilbake med utførlig beskrivelse (må finne artikkelen også...).

 

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...