Gå til innhold

Drømme stang


Anders R

Hva er drømme stanga???  

342 stemmer

  1. 1. Hva er drømme stanga???

    • Guideline
      9
    • G. Loomis
      46
    • Sage
      78
    • Scott
      37
    • Hardy
      12
    • Streamstix
      15
    • Scierra
      7
    • Vision
      6
    • Thomas & Thomas
      28
    • Redington
      1
    • Slate
      5
    • Vogg
      0
    • Bambus
      34
    • Shimano
      5
    • Andre
      16
    • Loop
      20
    • Orvis
      21
    • Winston
      17
    • Gatti
      4
    • Diamondback
      6
    • St. Croix
      2
    • TFO
      4
    • Ron Thonmpson
      1
    • Greys
      1


Anbefalte innlegg

Med bakgrunn i litt andre tråder og diskusjoner her på forumet, så syntes jeg det kunne være artig med en liten avstemning :)

 

Målet mitt er IKKE å lage masse diskusjoner rundt bra stenger, dårlige stenger, raske stenger, tjukke stenger, korte stenger osv...

Jeg ønsker helt enkelt bare å se hva folk vil fiske med, sånn hvis man kunne velge uavhenging av økonomi, kastestil osv...

 

Rett og slett vite hva som er "drømme merket" ;)

 

(Satt opp slik at alle har to stemmer, er jo noen som kanskje sliter litt med å velge)

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette blir vanskelig ???.

Ulike fisksituasjoner og mange, mange forskjellige stenger hos hver produsent.

Kanskje "drømmestanga" skal finsiktes litt i forhold til f.eks. : "Ørretfiske- hvilken spesifikke mod ville du valgt hvis bare èn stang"  ???

 

Jeg brukte en slik til mitt fjærmygg fiske idag...skulle bare ha èn stang med, måtte være delikat og samtidig smidig nok til å hanskes med værgudene 8);)

Dere har den på lista :D, ganske helt nederst....men igjen, dette kan jo endres til andre situasjoner/forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her manglet det mange.....

 

Abel

Cortland

Vangen

Lamiglas

Berkley

Abu

Precision

Albright

Snowbee

Pool 12

Talon

Sharpe's Of Aberdeen

Scottie

Lawson

Quarrow

JP Ross

Fly Logic

Fenwick

Damon

Clan

Cts

CD-rods

Greys........................

........................... Puh!!

 

Kan desverre ikke stemme.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her manglet det mange.....

 

Abel

Cortland

Vangen

Lamiglas

Berkley

Abu

Precision

Albright

Snowbee

Pool 12

Talon

Sharpe's Of Aberdeen

Scottie

Lawson

Quarrow

JP Ross

Fly Logic

Fenwick

Damon

Clan

Cts

CD-rods

Greys........................

........................... Puh!!

 

Kan desverre ikke stemme.. :)

 

Det er såpass ja... Hehe... Enig i at noen av de kanskje burde vært med, men alle... Næææh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her manglet det mange.....

 

Abel

Cortland

Vangen

Lamiglas

Berkley

Abu

Precision

Albright

Snowbee

Pool 12

Talon

Sharpe's Of Aberdeen

Scottie

Lawson

Quarrow

JP Ross

Fly Logic

Fenwick

Damon

Clan

Cts

CD-rods

Greys........................

........................... Puh!!

 

Kan desverre ikke stemme.. :)

 

Tror vi trygt kan si at de der hører hjemme under "Andre"  :)

Men det kunne være artig å vite hvilke av disse to merkene som ville fått dine stemmer, Lars.

 

Jeg har lenge vært nysgjerrig på Damon, men fant ut at jeg ikke vil bruke samme stang som Bush Sr.  >:(

 

CTS er en klar favoritt, men lager strengt talt kun klinger.

 

Og mens vi er inne på dette med forskjellige merker (jeg har ikke tatt med bambus):

Euro Fly, American Classic, Innovator Rods, Cabela's, CND, Lennox, Kilwell, TJ Johnson, Hexagraph, WW Frigg, Green River, Jim Grandt, Gatti(!), G&L Flycraft (sjekk siden), Fulling Mill, J. Austin Forbes, March Brown, Elkhorn, Marryat, Martin Fishing, RB Meiser Rods, David Norwich, Pfleuger, Powell, Pozò, Tom Morgan, RST, Shelbyville, Shimano, Maxia, Crystal River, Harvest, Ken Sawada, Taimer, LL Bean, Wychwood, Leeda, MAsterline, Drennan, Airflo, Normark, Enigma, Bloke, Modern Flies, Quarrow, Bob Church, Yellowstone, Daiwa, Exori, Shakespeare, Beulah, Distinction, Partridge, Pro Performance, Silver Creek, Viper, Sumo, Barrio, Dunfly, Scientific Anglers, Gaelic Supreme, Adgmall, Aquavit (Japan), Biscayne Rod Mfg, Browning, Cape Fear Rod Co, Castle Arms, EF Payne Rod Co, Eagle Claw, East Branch, Gallatin, Garrison FG Rods, Marado, McFarland Rod Co, Okuma, Tenkara, Versitex aaaand.......Ron Thompson  ;D.

 

Jeg kunne sikkert finne noen til, men maskinen er ferdig med å rendre - back to work  :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...