Jump to content

inspirasjonstråd: Sjøørretfluer, gjeddefluer, bonefishfluer etc

Recommended Posts

• Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap.   Baitfish på Mustad C47SNP-DT #2:  Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap.

Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap.   Litt surring i dag 

Kveldens prosjekt Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. /emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" /> Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap.   Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om

Posted Images

• 4 weeks later...

Synes vi trenger noe påfyll av litt fluer med et par knepp grovere kaliber...

Nå er brasme i gang med gyting hvert øyeblikk, og da er gjerne de større gjeddene ikke langt unna, og de vil gjerne ha en skikkelig munnfull å sette tennene i.

Her er gull, kobber og flæsj i massevis. 25 -30 cm skyts. Å kaste disse er på ingen måte estetisk pent. 

• 4 months later...
  • 2 weeks later...

Greit å ha litt godt fylte bokser nå om tid, ork og mulighet til en tur på kysten skulle by seg.

Har vært bra med sjøørret hittil etter sommeren. Får bare håpe det fortsetter!

• 3 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 1 month later...

Jeg har en stor bindejobb foran meg i vinter. Må snart se og få begynt. I påvente av nye briller så får jeg begynne med de jeg klarer å se. 

Flash gjeddefluer på 20-25 cm og krok 2/0 går i hvert fall greit. 

Blir ikke et voldsomt utvalg av forskjellige gjeddefluer, men denne er spesielt god i vannet jeg først hadde suksess med gjeddefiske.

• Create New...