Gå til innhold

Årets første brunørret


Anbefalte innlegg

  • Svar 133
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Vakkert Gisle, veldig vakkert ;)

 

Hvilken stang er det du har der? Hvilken modeller er det du liker aller best/bruker mest?

 

Hva/hvordan tok du "skrytefisken"? :D

 

 

Skrytefisken ble av alle ufyselige ting tatt på en nymfe i et lokalt privat vann. Tjuvfisket etter alle kunstens regler ;D Så 6 vak på en hel dag ved vannet så da måtte jeg til slutt i boksen for dirty triks ;D

 

Stanga på bildet er en LT # 5 . Favorittpinnen til ørretfiske er en LT #4. Er også svært glad i en BL5 # 6. som jeg bruker mest i sjøen.

Har et par eldre modeller fra tidlig 90 tallet også, IM6. Men de står mest og samler støv på grunn av at de er 2 delte.

 

Gisle

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Winston LT i #3, #4 og #5 selv. Kjekke "tjuv" fiskestenger, 5 delte som de er. Glir ned i sekken og blir "borte". Ikke nok med det, det er utrolig gode fiskestenger i tillegg! Tipper du er fornøyd med dagen Gisle  :) :)

 

:)

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldingene gutter. Det var en sjelden vakker fisk. Morro når lokale småvann leverer slike fisker. Får prøve meg på storebror`n i kveld ;D

Skal ikke ta æren for bildet. Det er det fiskekompis Øyvind som har tatt. Gikk tom for strøm i det jeg skulle knipse ;D

Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...