Gå til innhold

Årets første brunørret


Anbefalte innlegg

Var en tur med Flage87 idag og tok årets første brunørreter på nymfefiske med indikator i glassklar elv. Stod fullt av fisk på bunnen og vi kunne se når fiskene kom etter fluen, artig artig ;D Bare synd største var 120 gram ;)

 

Det eneste eg fikk var frosne tær og fingre :( Men for all del, gratulerer med din(e) første og tusen takk for turen. Møtes i morgen på Torsdagsklubben ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 133
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

gratulerer med årets første Spenolsen :D gleder meg til min

synd det ikke ble på deg flage, men den kommer når du minst venter det skal du se ;)

 

Nærme seg vinter ferie no:D Då blir da både binding og fiske :D :D

 

Ta da heilt med ro Flage87, me skal skaffe deg den fyrste neste gong e har fri ;D ;D Kortid skal du i havet ???

 

Begynner nesten å bli desperat no :P Skal vell egentlig ut å reise den 30.jan. Men vet aldri kortid de ringer ???

 

Eg går på fri igjen 30 jan ;D Kan håpe på at dei lar tlf ligge eit par dager, so kanskje da kan bli fiske:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG ;D ;D ;D

catovn tok meg med på en av de artigste turene eg har vært på i min lille fluefiske karriere. Møtte Cato i Nesttun elven der han lærte meg Tjekkisk nyfmefiske (dødelig effektiv :o ) og eg tok mine 5 første brunørreter i år ;D Alle under 100 gram :P Men artig var det likevel.

Etter noen timer kjørte vi til Haus på jakt etter det som var å ta... Etter uendelige kast uten noe tegn til liv, snur eg meg bort for å snakke med Cato og DER satt han. Årets første sjøørret på litt under 400 gram var også inne :D Skulle gjerne lagt ved bilde, men takket være kalde fingre, smatt fisken ut av hendene på meg før han fikk tatt opp kameraet  :(

 

Tusen takk for garantituren Cato, det var veldig lærerikt og artig. Også må vi gratulere Cato med sine årets første. Riktignok en mindre enn meg, men her skal vi ikkje være pirkete ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

×
×
  • Opprett ny...