Gå til innhold

Sjøørret Release - Runar Kabbe gjør det igjen!!


André F. Aubert

Anbefalte innlegg

Da er det endelig klart for Kabbes Sjøørret film!

 

Bli med Runar til Sverige, Danmark og Norge i jakten på sjøørreten. Hvert lands kystlinje har sitt eget særpreg som utfordrer Runar til et saltvannsfluefiske med stor variasjon i sesong, teknikker og fluevalg.

 

Som "vanlig" i denne forbindelsen så foregår dette på Fugazi.

 

Møt opp Torsdag 12 februar i Tordenskioldgt. 3, Oslo

Dørene åpner klokken 19.00, og filmen starter klokken 20.00

 

Baren vil være åpen og muligheten for å bli salongberuset er absolutt tilstede!

 

Årets første mulighet til å ta en øl i særdeles godt lag![attach=1]

 

www.scanout.com/accounts/433831/File/23004.wmv

 

 

post-799-13949861640587_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide at disse film makerne snart legger release party's til Bergen, slik at vi også kunne fått mulighet til å ta årets første pils i hyggelig selskap :D

 

Vi får nøye oss med godstolen...inntil Mr. Kabbe kommer over hit i midten av mars og tar for seg vår ytterste skjærgård med 20 mann i hælene.. ;D

Mulig vi tar oss en pils rundt fluebinder bordet lørdag kveld ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi fåt håpe at folk har tid og vett til å stille opp slik at dette blir en trivelig kveld!

 

Dere på Vestlandet kan vel ikke klage da mauren muligens har avløst myggen for lenge siden.

Mens vi her på Østlandet ser bare snø snø og snø!

 

10 cm snø i Stavanger i dag! Folk er ute, tar bilder og finner frem de smørefrie Karhuskiene fra 83.

Global oppvarming my ass! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi fåt håpe at folk har tid og vett til å stille opp slik at dette blir en trivelig kveld!

 

Dere på Vestlandet kan vel ikke klage da mauren muligens har avløst myggen for lenge siden.

Mens vi her på Østlandet ser bare snø snø og snø!

 

10 cm snø i Stavanger i dag! Folk er ute, tar bilder og finner frem de smørefrie Karhuskiene fra 83.

Global oppvarming my ass! 

 

Jeg venter bare på at Vidar Teisen/Isabella legger golfstrømmen innom Oslofjorden snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var en veldig bra sjøørretfilm! Den er mye over samme lest som Havabbor-filmen, så liker du saltvannsfiske og HA-filmen så liker du denne. Du blir rett og slett med Runar og hans kompiser på noen sjøørretturer og får både tips og morsomme scener/kommentarer underveis. Dessuten er det masse ekstramateriale som jeg ikke har sett ennå. For mitt eget vedkommende så vil jeg trekke frem en ting: Det var en veldig ærlig sjøørretfilm. Der tålmodighet, slit og frustrasjon hadde en betydelig plass. Jeg er ingen utpreget sjøørretfisker, så filmen fikk frem både de positive vibbene jeg har for dette fisket, men også den litt frustrerende følelsen som følger lojalt med. I hvert fall for mitt vedkommende. :)     

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk den i posten for et par timer siden, så jeg har akkurat rukket å se den.  Filmen er bra, og som JB skriver, er det ærlig film, og en film som handler mye om å være på sjøørrettur... Fine bilder, god rolig stemning, og de har tatt med når ikke alt går 100% etter planen.  bra ekstramateriale, fordelt på noen gode bindeinstruksjoner, kultivering, utstyr og flueboks, og fortomsbygging.  Tydelig at de har kostet på bra tilpasset bakgrunnsmusikk, og filmen er absolutt verdt pengene. Dersom de som vil ha filmen faktisk kjøper den, og ikke piratkopierer, så gidder de sikkert å lage flere filmer.  Jeg likte denne enda bedre enn havabborfilmen, men det har sikkert med at jeg har et litt annet forhold til sjøørret.  Av og til når en person er i sentrum så kan en film bli kjedelig og småpratete, har noen slike danske og svenske filmer, noe denne filmen ikke blir, godt balansert. 

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...